ماسک مو

همه خانوم ها دوست دارند موهای سالم ، زیبا و پر زرق و برق داشته باشند اما گاهی ممکنه به دلیل استفاده از محصولات بی کیفیت، روش مراقبت نادرست از موها و ... مشکلات زیادی برای موها ایجاد بشه و زیبایی موها رو تحت تاثیر قرار بده!

استفاده ازماسک مو و به خصوص ماسک موهای خونگی میتونن تا حد زیادی مشکلات مربوط به موها رو برطرف کنند و موهایی سالم تر و زیباتری رو براتون به وجود بیارن. نور خورشید، محصولات شوینده، رنگ مو، آلودگی هوا و ... همگی میتونن باعث آسیب رسوندن به موها بشن و آسیب دیدن موها معمولا با خشکی و شکننده شدن مو همراه هست. خوشبختانه این مشکل رو میشه به سادگی و با استفاده از ماسک مو خانگی درمان کرد.

برای درست کردن این ماسک مو احیاکننده و خانگی به 2 قاشق روغن نارگیل، 2 قاشق روغن آرگان، 1 تخم مرغ و 2 تا 3 قطره روغن اسانس نعنا یا اسطوخدوس نیاز داریم.

همه مواد رو به خوبی با همدیگه مخلوط کنید و به طور یکنواخت روی موها قرار بدید. بعد از اینکه موها رو به طور کامل به این ماسک مو آغشته کردید، باید موها رو در بالای سر جمع کنید و با کلاه پلاستیکی بپوشانید. اجازه بدید این ماسک مو 30 دقیقه روی موها باقی بمونه و بعد موهاتون رو به روش معمولی شست و شو بدید. اگر موهاتون خیلی بلند یا پرپشت هست بهتره این دستور رو 2 تا 3 برابر کنید تا موهاتون به طور کامل با این ماسک آغشته بشه.

  • ۰
  • ۰

برای قرار دادن اکستنشن سه روش وجود دارد؛ دوخت، رینگ و چسب (کراتین) اما شما از آرایشگرتان بخواهید از روش رینگ استفاده کند زیرا روش دوخت به موها فشار زیادی وارد می‌کند و در درازمدت باعث دردسر می‌شود،  در روش چسب هم چون باید هر دو یا سه ماه ترمیم انجام شود ریزش موها زیاد می‌شود.

روی ناخن ناسالم، ناخن نکارید

این روزها خانم‌های زیادی سراغ کاشت ناخن می‌روند اما نگهداری ناخن‌های کاشته شده، خود اصولی دارد که در صورت رعایت نکردن، ناخن‌ها دچار قارچ می‌شوند اما یکی از دلایلی که باعث بروز قارچ ناخن‌ها می‌شود، کاشت  روی ناخن ناسالم است.

وقتی روی چنین ناخن ناسالمی کاشت انجام شود، احتمال مبتلا شدن به قارچ افزایش می‌یابد. یکی دیگر از دلایل بروز قارچ این است که اگر ناخن کاشته شده دچار شکستگی شود ولی فرد دیر برای ترمیم به آرایشگاه مراجعه کند، آب به زیر ناخن شکسته شده نفوذ می‌کند و ناخن دچار قارچ می‌شود.

راه درست ریمل زدن را یاد بگیرید

ریمل باید تمام سطح مژه یعنی از ریشه تا نوک را پوشش دهد. برای ریمل زدن به مژه‌های پلک بالا، قبل از کشیدن برس ریمل روی مژه‌ها، میله ریمل را روی ریشه و پایه مژه‌های‌تان بمالید تا به اندازه کافی رنگ روی مژه‌ها بنشیند، سپس این رنگ را با برس ریمل از پایین تا بالای مژه بکشید. هنگام ریمل زدن مژه‌های پایین، میله ریمل را به صورت عمودی نگه دارید و آن را به چپ و راست حرکت دهید.

اکسیدان چاره رنگ گرفتن موهای سفید

اگر موهای‌تان خیلی سفید است رنگ را با کمی اکسیدان آغشته کرده، تقریبا 10 دقیقه صبر کنید تا موهای‌تان تحریک شوند و بتوانند بهتر رنگ مو را به خود جذب کنند اما اگر سفیدی موهای‌تان کم است نیازی به این کار نیست، بهترین رنگ برای شما مخلوط رنگ شماره 4 و 5 از گروه N یا مخلوط رنگ شماره 3 و 4 از گروه M است که هر دوی این رنگ‌ها بهتر است با کسیدان 9 درصد مخلوط شوند.

به جای بند، وکس را امتحان کنید

وکس روشی جهت برداشتن مو از صورت است و درد کمتری نسبت به اصلاح با بند دارد، علاوه بر این‌ دانه‌های سرسیاه روی بینی را از بین می‌برد. در این روش موها دیرتر از بند شروع به رویش می‌کنند و تا حدی هم نرم‌تر و کرکی مانند می‌شوند.

  • ۹۸/۰۹/۲۵
  • نسترن افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی