ماسک مو

همه خانوم ها دوست دارند موهای سالم ، زیبا و پر زرق و برق داشته باشند اما گاهی ممکنه به دلیل استفاده از محصولات بی کیفیت، روش مراقبت نادرست از موها و ... مشکلات زیادی برای موها ایجاد بشه و زیبایی موها رو تحت تاثیر قرار بده!

استفاده ازماسک مو و به خصوص ماسک موهای خونگی میتونن تا حد زیادی مشکلات مربوط به موها رو برطرف کنند و موهایی سالم تر و زیباتری رو براتون به وجود بیارن. نور خورشید، محصولات شوینده، رنگ مو، آلودگی هوا و ... همگی میتونن باعث آسیب رسوندن به موها بشن و آسیب دیدن موها معمولا با خشکی و شکننده شدن مو همراه هست. خوشبختانه این مشکل رو میشه به سادگی و با استفاده از ماسک مو خانگی درمان کرد.

برای درست کردن این ماسک مو احیاکننده و خانگی به 2 قاشق روغن نارگیل، 2 قاشق روغن آرگان، 1 تخم مرغ و 2 تا 3 قطره روغن اسانس نعنا یا اسطوخدوس نیاز داریم.

همه مواد رو به خوبی با همدیگه مخلوط کنید و به طور یکنواخت روی موها قرار بدید. بعد از اینکه موها رو به طور کامل به این ماسک مو آغشته کردید، باید موها رو در بالای سر جمع کنید و با کلاه پلاستیکی بپوشانید. اجازه بدید این ماسک مو 30 دقیقه روی موها باقی بمونه و بعد موهاتون رو به روش معمولی شست و شو بدید. اگر موهاتون خیلی بلند یا پرپشت هست بهتره این دستور رو 2 تا 3 برابر کنید تا موهاتون به طور کامل با این ماسک آغشته بشه.

  • ۰
  • ۰

ارایش شب

جهت حضور در مراسم و یا جشن‌هایی مجلل انجام شده و باید به بهترین نحو به زیباسازی چهره توسط رنگ‌هایی جذاب و چشمگیر که از درخششی خاص برخوردارند پرداخت. رنگ‌ها در این آرایش به گونه‌ای انتخاب می‌شوند که بیشترین میزان تمرکز و توجه را در تمامی اجزاء چهره حفظ نموده و به خوبی هویدا باشند. در این مقاله به بررسی چگونگی آرایش شب پرداخته و اصول حرفه‌ای آن را با هم مرور می‌نمائیم.

آرایش شب را چگونه انجام دهیم؟

آرایش شب بر مبنای تاریکی شب و نورهای مصنوعی که توسط لامپ های مختلف تولید می شوند تعریف شده و برای وضوح بیشتر چهره در آن از قدرتمندترین رنگ ها و افکت ها استفاده می شود. به همین دلیل است که در آرایش شب شاهد رقص و مانور چشمگیر رنگ هایی با درخششی بی نظیر هستیم. به یاد داشته باشید که یک اصل قطعی در تفاوت آرایش شب و روز وجود داشته و آن اصل این طور تعریف می شود: آرایش شب توسط رنگ های تند و براق انجام شده و آرایش روز با استفاده از رنگ های ملایم و مات اجرا خواهد شد. به همین دلیل باید در این نوع از میکاپ، تکنیک شاینینگ را در تک تک اجزاء چهره اجرا نمائیم. در این آرایش بیشترین تمرکز بر درخشش سایه چشم و رژلب بوده و ناحیه گونه ها نیز طبق همین قانون، زیبا سازی خواهند شد. در مرحله زیرسازی نیز از انواع کرم پودرهای براق استفاده می شود تا وضوح چهره در زیر نور مصنوعی، جلوه ای زیباتر پیدا کند. بهتر است که از رنگ هایی مشابه رنگ طبیعی پوست استفاده کرد تا حالتی طبیعی و دلنشین را به اطرافیان القاء نماید. همچنین می توان از تکنیک گریم زیبایی در ناحیه گونه ها، بینی و چانه استفاده نمود تا نقص های ظاهری چهره کمرنگ تر شده و بدین ترتیب قانون متعادل سازی را پیاده نمائیم.

  • ۹۸/۱۰/۲۲
  • نسترن افشار

نظرات (۱)

  • فروشگاه موبایل آفرینش
  • شمام شنیدید اینو؟؟

    فروش ویژه کاورهای عروسکی فروشگاه اینترنتی آفرینش با ۵۰٪ تخفیف 

     

    کاور برای انواع گوشی هااا

     

    باقیمت استثنائی ۱۵۰۰۰ 

     

    جهت اطلاعات بیشتر به سایت http://www.afarinesh-mobile.com

     

    مراجعه نمائید و یا با شماره های زیر تماس حاصل فرمائید:

     

    ۰۹۳۰۷۶۴۹۰۰۳ -۰۵۴۳۳۲۱۵۵۵۵

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی