ماسک مو

همه خانوم ها دوست دارند موهای سالم ، زیبا و پر زرق و برق داشته باشند اما گاهی ممکنه به دلیل استفاده از محصولات بی کیفیت، روش مراقبت نادرست از موها و ... مشکلات زیادی برای موها ایجاد بشه و زیبایی موها رو تحت تاثیر قرار بده!

استفاده ازماسک مو و به خصوص ماسک موهای خونگی میتونن تا حد زیادی مشکلات مربوط به موها رو برطرف کنند و موهایی سالم تر و زیباتری رو براتون به وجود بیارن. نور خورشید، محصولات شوینده، رنگ مو، آلودگی هوا و ... همگی میتونن باعث آسیب رسوندن به موها بشن و آسیب دیدن موها معمولا با خشکی و شکننده شدن مو همراه هست. خوشبختانه این مشکل رو میشه به سادگی و با استفاده از ماسک مو خانگی درمان کرد.

برای درست کردن این ماسک مو احیاکننده و خانگی به 2 قاشق روغن نارگیل، 2 قاشق روغن آرگان، 1 تخم مرغ و 2 تا 3 قطره روغن اسانس نعنا یا اسطوخدوس نیاز داریم.

همه مواد رو به خوبی با همدیگه مخلوط کنید و به طور یکنواخت روی موها قرار بدید. بعد از اینکه موها رو به طور کامل به این ماسک مو آغشته کردید، باید موها رو در بالای سر جمع کنید و با کلاه پلاستیکی بپوشانید. اجازه بدید این ماسک مو 30 دقیقه روی موها باقی بمونه و بعد موهاتون رو به روش معمولی شست و شو بدید. اگر موهاتون خیلی بلند یا پرپشت هست بهتره این دستور رو 2 تا 3 برابر کنید تا موهاتون به طور کامل با این ماسک آغشته بشه.

  • ۰
  • ۰

ماندگاری رنگ مو به نحوه رنگ کردن ، شستشو و مراقبت های شما بستگی دارد پس به راحتی می توانید با انجام صحیح این کارها ماندگاری رنگ موهای خود را افزایش دهید.
چگونه ماندگاری رنگ موها  را افزایش دهیم؟

ماندگاری رنگ مو و حفظ زیبایی و جذابیت موهای رنگ شده درست مثل روز اول بستگی به مراقبت های شما دارد ، انجام روش صحیح و درست شستشو و .... می تواند ماندگاری رنگ مو را افزایش دهد.رنگ کردن مو، یک راه ساده برای رسیدن به زیبایی میباشد.ما در این مقاله سایت هفت و یک راه های ساده ای را به شما معرفی می کنیم تا ماندگاری رنگ موهایتان بیشتر شود.هریک از ما دوست داریم در هر نقطه از زمان و زندگی مان یک مدل رنگ مو را تجربه کنیم.
پنج نکته مهم برای ماندگاری رنگ مو :

اینک ما راه های ساده ای را برای اینکه رنگ موهایتان ماندگاری طولانی داشته باشد را معرفی می کنیم.
1.انتخاب محصول مناسب:
شما در اصل باید رنگ موی با کیفیتی انتخاب کنید چون که حفظ سلامت موهایتان بسیار با اهمیت است .اگر خودتان موهای خودتان را رنگ خواهید کرد، قبل از رنگ کردن، از محصولی که قصد خرید آنرا دارید اطمینان کافی کسب کنید رنگ موهای موجود در سایت هفت و یک بسیار با کیفیت و مناسب برای انواع مو می باشد.شما برای کسب اطمینان از کیفیت آن میتونادی قبلا از رنگ زدن کل مو، قسمتی از موهای پشت گوش را رنگ کنید.
2.شامپوهای مناسب:
از شامپوهای مناسب برای شستشوی موهایتان استفاده کنید. در حالت ایده آل شما باید به دنبال شامپوهای مناسب برای موهای رنگ شده بگردید.اگر شما می خواهید ماندگاری رنگ موهایتان بیشتر شود،این راه و گزینه حتما باید رعایت شود.
3. خشک کردن موها به طور طبیعی :
از دستگاه هایی همچون سشوار ها برای خشک کردن موهایتان جدا خودداری کنید زیرا استفاده از سشوار و اتو مو آسیب بزرگی به موها می رساند. اجازه دهید که موهایتان به طور طبیعی خشک شوند و از آنجایی که ما تحقیق کرده ایم گرما باعث آسیب رساندن به موها می شود.
4.موهایتان را تقویت کنید. ۳ یا ۴ روز قبل از رنگ کردن موهایتان در آرایشگاه و یا در خانه ، موهایتان را بخوبی تقویت کنید . موهایتان را با تقویت کننده های پروتئینی و نرم کننده های تقویتی سیراب کنید و مطمئن باشید که موهای سالم رنگ را بهتر نگه می دارند.5. شستشو با آب سرد : اگر موهای سرتان را با آب گرم می شویید بهتر است بدانید با این کار فولیکول های موهایتان باز می شوند که در نتیجه باعث می شود ماندگاری رنگ موهایتان کاهش یابد.

.6 اصلاح منظم موها:
توصیه می شود که طی زمان خاصی موهای خود را اصلاح کنید تا به زیبایی و سلامتی آن آسیبی نرسد.

نکته : سعی کنید حداقل ۲۴ ساعت و حداکثر ۴۸ ساعت قبل از رنگ کردن موهایتان حمام نروید تا موهایتان کمی چرب باشد رنگ را به خوبی به خود گیرد و علاوه بر آن کم تر آسیب ببیند.
تقویت کردن ۳ یا ۴ روز قبل از رنگ کردن موهایتان در آرایشگاه و یا در خانه ، موهایتان را بخوبی تقویت کنید .
برای اینکه بدانید برای ماندگاری رنگ مو چکار کنیم ابتدا موهایتان را با تقویت کننده های پروتئینی و نرم کننده های تقویتی سیراب کنید و مطمئن باشید که موهای سالم رنگ را بهتر نگه می دارند.
هر نوع ماده خارجی که روی موهایتان وجود داشته باشد مانع از جذب شدن رنگ مو می شود و درعملکرد رنگ مو خلل ایجاد می کند.
کدام رنگ‌ها را استفاده نکنید؟

از رنگ موهایی که خیلی زیاد خاکستری هستند و با رنگ پوست شما تناسبی ندارند، استفاده نکنید. رنگ موهای طلایی نیز برای هر چهره‌ای مناسب نیستند و باید در مورد استفاده از آنها نیز دقت کنید. همیشه قبل از رنگ کردن موها از نرم‌کننده موی سر که مناسب موهای‌تان است، استفاده کنید. زیرا به درخشندگی موها بعد از رنگ کردن آنها کمک می‌کند. سعی کنید خیلی خلاق نباشید.

منبع:https://hafftoyek.com

  • ۹۸/۱۱/۱۸
  • نسترن افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی