ماسک مو

همه خانوم ها دوست دارند موهای سالم ، زیبا و پر زرق و برق داشته باشند اما گاهی ممکنه به دلیل استفاده از محصولات بی کیفیت، روش مراقبت نادرست از موها و ... مشکلات زیادی برای موها ایجاد بشه و زیبایی موها رو تحت تاثیر قرار بده!

استفاده ازماسک مو و به خصوص ماسک موهای خونگی میتونن تا حد زیادی مشکلات مربوط به موها رو برطرف کنند و موهایی سالم تر و زیباتری رو براتون به وجود بیارن. نور خورشید، محصولات شوینده، رنگ مو، آلودگی هوا و ... همگی میتونن باعث آسیب رسوندن به موها بشن و آسیب دیدن موها معمولا با خشکی و شکننده شدن مو همراه هست. خوشبختانه این مشکل رو میشه به سادگی و با استفاده از ماسک مو خانگی درمان کرد.

برای درست کردن این ماسک مو احیاکننده و خانگی به 2 قاشق روغن نارگیل، 2 قاشق روغن آرگان، 1 تخم مرغ و 2 تا 3 قطره روغن اسانس نعنا یا اسطوخدوس نیاز داریم.

همه مواد رو به خوبی با همدیگه مخلوط کنید و به طور یکنواخت روی موها قرار بدید. بعد از اینکه موها رو به طور کامل به این ماسک مو آغشته کردید، باید موها رو در بالای سر جمع کنید و با کلاه پلاستیکی بپوشانید. اجازه بدید این ماسک مو 30 دقیقه روی موها باقی بمونه و بعد موهاتون رو به روش معمولی شست و شو بدید. اگر موهاتون خیلی بلند یا پرپشت هست بهتره این دستور رو 2 تا 3 برابر کنید تا موهاتون به طور کامل با این ماسک آغشته بشه.

  • ۰
  • ۰

استانداردهای زیبایی
اطلاعات توسط مغز انسان ذخیره شده و در زمان مورد نیاز مورد بازخوانی قرار می گیرد. در حقیقت مجموعه و مقایسه ای ای که افراد آنها را می بینند و یا تجربه می کنند، استانداردهای زیبایی نامیده می شوند. برای نمونه در آفریقا، سوراخ کردن گوش ها یا لب ها استاندارد زیبایی محسوب می شد. نسبتهای زیبایی

لباس، جواهرات، نحوه آرایش کردن، همگی از فاکتورهای موثر بر زیبایی هستند. طی مطالعاتی که در سال 1986 صورت گرفت، 50 زن جذاب مورد بررسی قرار گرفت که به شرح زیر می باشد:
طول چانه بایستی ارتفاع کل صورت باشد.
عرض یک چشم بایستی 0/3 عرض صورت از خط عبور کرده از چشم باشد. 
ارتفاع کره چشم قابل مشاهده بایستی ارتفاع صورت باشد.
مساحت محدوده بینی بایستی کمتر از 0.5% مساحت کلی صورت باشد.
دهان ایده آل بایستی 50% عرض صورت از خطی که عبور می کند باشد. طی این تحقیق بینی کوچک، چشمان درشت، چانه کوچک با استخوان های گونه برجسته و لبخندی بزرگ و متعادل از نشانه های فیزیکی چهره ای زیبا در زنان به شمار می آید و در مردان جذاب نیز ابروی پرپشت، چانه برجسته و بینی کوچک از معیارهای زیبایی به شمار می آید

  • ۹۸/۱۱/۲۷
  • نسترن افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی