ماسک مو

همه خانوم ها دوست دارند موهای سالم ، زیبا و پر زرق و برق داشته باشند اما گاهی ممکنه به دلیل استفاده از محصولات بی کیفیت، روش مراقبت نادرست از موها و ... مشکلات زیادی برای موها ایجاد بشه و زیبایی موها رو تحت تاثیر قرار بده!

استفاده ازماسک مو و به خصوص ماسک موهای خونگی میتونن تا حد زیادی مشکلات مربوط به موها رو برطرف کنند و موهایی سالم تر و زیباتری رو براتون به وجود بیارن. نور خورشید، محصولات شوینده، رنگ مو، آلودگی هوا و ... همگی میتونن باعث آسیب رسوندن به موها بشن و آسیب دیدن موها معمولا با خشکی و شکننده شدن مو همراه هست. خوشبختانه این مشکل رو میشه به سادگی و با استفاده از ماسک مو خانگی درمان کرد.

برای درست کردن این ماسک مو احیاکننده و خانگی به 2 قاشق روغن نارگیل، 2 قاشق روغن آرگان، 1 تخم مرغ و 2 تا 3 قطره روغن اسانس نعنا یا اسطوخدوس نیاز داریم.

همه مواد رو به خوبی با همدیگه مخلوط کنید و به طور یکنواخت روی موها قرار بدید. بعد از اینکه موها رو به طور کامل به این ماسک مو آغشته کردید، باید موها رو در بالای سر جمع کنید و با کلاه پلاستیکی بپوشانید. اجازه بدید این ماسک مو 30 دقیقه روی موها باقی بمونه و بعد موهاتون رو به روش معمولی شست و شو بدید. اگر موهاتون خیلی بلند یا پرپشت هست بهتره این دستور رو 2 تا 3 برابر کنید تا موهاتون به طور کامل با این ماسک آغشته بشه.

  • ۰
  • ۰

کشیدن خط چشم

کشیدن خط چشم
بیشتر خانم ها علاقمند به کشیدن خط چشم هستند. ولی بیشتر آنها در کشیدن خط چشم مشکل دارند. خط چشم ها در رنگهای مشکی، قهوه ای تیره، سورمه ای و ... موجود است. اگر بتوان خط چشم را درست کشید، زیبایی چشمان را چند برابر می کند. از این رو مژه ها ضخیم تر دیده می شوند. 
کشیدن خط چشم
پلک بالا بایستی خشک و فاقد چربی باشد. با یک یا دو انگشت چشمانتان را نگه دارید و از بالای چشمتان، خط باریکی بکشید. از گوشه داخلی چشمتان به سمت خارج چشم، خط چشم کشیده و دو خط نباید در گوشه چشم به هم چسبیده باشند. ایجاد فاصله ای کوچک میان دو خط در گوشه خارجی چشمان می تواند موجب درشت تر به نظر رسیدن چشمان بشود.خط چشم

برای اینکه چشمانتان بزرگتر به نظر برسد، روی خط مژه های خود خط چشم بکشید. ضمن اینکه به مژه هایتان حالت و فرم نیز می بخشد. خط چشم های مایع اثر چندانی روی زیبایی چشمانتان ندارند. مدادهای خط چشم در انواع گوناگون و رنگ های متنوع موجودند. خط چشم بالای چشم برای اینکه جلوه ای طبیعی به چشم ببخشد کفایت می کند. برای بیشتر جلوه کردن آرایش روز باید خط چشم را در گوشه خارجی چشم به سمت بالا و بیرون ببرید و احتیاجی به خط کشیدن زیر چشم نیست. برای اینکه آرایش شب حفظ شود باید خط چشم را از گوشه داخلی چشم آغاز کرده و از وسط مردمک چشم به سمت گوشه خارجی چشمتان پهنتر و انتهای آن را باریک می کشیم. سپس خط دیگری زیر چشمان کشیده و برای شفاف تر و بزرگتر به نظر رسیدن چشم در گوشه خارجی چشم، میان دو خط فاصله می گذاریم. اغلب خط خیلی پهن در گوشه خارجی چشم در سمت بالا و خط دیگری در پایین که دو گوشه به هم چسبیده اند برای گرد نشان دادن چشم های بادامی به کار می رود. 

  • ۹۸/۱۲/۰۸
  • نسترن افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی