ماسک مو

همه خانوم ها دوست دارند موهای سالم ، زیبا و پر زرق و برق داشته باشند اما گاهی ممکنه به دلیل استفاده از محصولات بی کیفیت، روش مراقبت نادرست از موها و ... مشکلات زیادی برای موها ایجاد بشه و زیبایی موها رو تحت تاثیر قرار بده!

استفاده ازماسک مو و به خصوص ماسک موهای خونگی میتونن تا حد زیادی مشکلات مربوط به موها رو برطرف کنند و موهایی سالم تر و زیباتری رو براتون به وجود بیارن. نور خورشید، محصولات شوینده، رنگ مو، آلودگی هوا و ... همگی میتونن باعث آسیب رسوندن به موها بشن و آسیب دیدن موها معمولا با خشکی و شکننده شدن مو همراه هست. خوشبختانه این مشکل رو میشه به سادگی و با استفاده از ماسک مو خانگی درمان کرد.

برای درست کردن این ماسک مو احیاکننده و خانگی به 2 قاشق روغن نارگیل، 2 قاشق روغن آرگان، 1 تخم مرغ و 2 تا 3 قطره روغن اسانس نعنا یا اسطوخدوس نیاز داریم.

همه مواد رو به خوبی با همدیگه مخلوط کنید و به طور یکنواخت روی موها قرار بدید. بعد از اینکه موها رو به طور کامل به این ماسک مو آغشته کردید، باید موها رو در بالای سر جمع کنید و با کلاه پلاستیکی بپوشانید. اجازه بدید این ماسک مو 30 دقیقه روی موها باقی بمونه و بعد موهاتون رو به روش معمولی شست و شو بدید. اگر موهاتون خیلی بلند یا پرپشت هست بهتره این دستور رو 2 تا 3 برابر کنید تا موهاتون به طور کامل با این ماسک آغشته بشه.

۱۳ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

تولید انواع رکابی های سفید ، رنگی اسپورت و ست و شلوارک و رکابی مردانه
خرید لباس زیر مردانه بدون پاچه برای ران های بزرگ و پهن
اگر ران های بزرگی دارید لباس زیرِ بدون پاچه می تواند بهترین انتخاب شما باشد. در غیر این صورت هر سبک لباس زیر مردانه پاچه دار و گشاد به بالا جمع شده و این جمع شدن کاملاً از روی شلوار مشخص خواهد بود و منظره خوبی را به وجود نخواهد آورد. پس بهتر است از لباس زیر مردانه بدون پاچه استفاده کنید تا از جمع شدن آن جلوگیری شود.

لباس زیر مردانه بدون پاچه برای ران های بزرگ و پهن بهترین انتخاب است
خرید لباس زیر مردانه پاچه کوتاه برای هیکل های لاغر
برای هیکل های لاغر لباس زیر مردانه پاچه کوتاه نوعِ کوتاهی از لباسِ زیر مردانه پاچه دار و گشاد است که معمولاً بالای ران قرار می گیرد. اگر هیکل لاغری دارید این نوع از لباس زیر بهترین انتخاب برای شما خواهد بود، چرا که برعکس لباس زیر مردانه بدون پاچه و تنگ احساس راحتی بیشتری فراهم می کند.

لباس زیر پاچه کوتاه برای هیکل های لاغر احساس راحتی بیشتری فراهم می کند
اگر ران های بزرگی دارید این نوع لباس زیر را انتخاب نکنید زیرا ران بزرگ شما باعث می شود پاچه های آن به بالا بروند واین موضوع در ظاهر شما تاثیر خواهد داشت.

به طور کلی برای خرید لباس زیر مردانه مناسب باید علاوه بر سایز و نوع پارچه آن به شکل بدن خود دقت کرده و لباس زیری را انتخاب کنید که در آن اساس راحتی بیشتری داشته باشید.
ما در این مقاله سایت هفت و یک اطلاعاتی درباره زیرپوش مردانه شیک و زیرپوش مردانه ضد تعریق و مدل های زیرپوش رکابی و الگوی زیرپوش رکابی مردانه و زیرپوش مردانه ترکیه و تولید زیرپوش مردانه در اختیار شما قرار می دهیم.
بزرگترین تولیدی و پخش لباس زیر مردانه
انواع زیرپوش مردانه
زیرپوش‌ یکی از انواع لباس‌ زیر مردانه است که خود در مدل‌های متنوعی تولید می‌شود. از انواع زیرپوش‌ های مردانه می‌توان به مدل بدون آستین، رکابی، آستین حلقه‌ای یا یقه باز و یقه بسته اشاره کرد. انتخاب درست زیرپوش می‌تواند در احساس راحتی روزانه هر فردی موثر واقع شود. زیرا زیرپوش نامناسب فرد را در طول روز کلافه و خسته می‌کند. زیرپوش‌ها به عنوان عرق‌گیر و جذب رطوبت بدن استفاده می‌شوند. هر کدام از انواع آستین‌دار وبدون آستین آن را باید متناسب با لباسی که می‌خواهید بپوشید انتخاب کنید.

انواع شورت مردانه
یکی دیگر از انواع لباس زیر مردانه مدل‌های متنوع شورت‌هاست که در طرح‌های مختلف وارد بازار شده است. از جمله می‌توان به انواع شورت پادار مردانه، شورت فاق بلند، شورت نیم‌ پا و شورت‌های فانتزی و اسلیپ اشاره نمود.
شورت پادار مردانه
شورت پادار یا بوکسر یکی از قدیمی‌ترین مدل‌های لباس زیر مردانه است. معمولا این لباس زیر، مناسب افرادی است که شلوار گشاد می پوشند. بهتر است افرادی که پاهای لاغری دارند از این شورت استفاده کنند. همچنین جنس آن پنبه و کشی باشد تا تعریق را جذب، از بو جلوگیری کرده و فرد با آن احساس راحتی داشته باشد. این مدل لباس زیر مردانه قسمت زیادی از بدن را پوشش می‌دهد و از سایش پوست جلوگیری‌ می‌کند. بنابراین حداکثر تنفس را برای پوست فراهم کرده و از عرق‌ سوز شدن جلوگیری می‌نماید.
شورت فاق بلند
این مدل شورت ترکیب بوکسر و زیر شلواری است با این تفاوت که این مدل تنگ و چسبان است. معمولا در زیر هر لباسی استفاده می‌شود. به دلیل پوشش دهی قسمت زیادی از بدن بهتر است جنس و کیفیت آن خوب باشد. زیرا در صورت استفاده از مواد پلاستیکی در جنس آن فرد به مشکلات پوستی و عرق سوز شدن دچار می‌شود.
شورت نیم پا
این شورت قسمت کمر و پشت را به خوبی پوشش می‌دهد و نسبت به شورت پادار قسمت کمی از ران را می پوشاند. در واقع این شورت مناسب افرادی است در اثر چاقی عرق سوز شده‌اند.
شورت‌های فانتزی یا پشت باز مردانه
این شورت‌ها در اصل بیضه‌بند هستند و بهتر از شورت‌های اسلیپ عمل می‌کنند. زیرا راحتی در حرکت بدن را برای فرد مهیا می‌کنند. همچنین مناسب افرادی است که مسائل مربوط به جراحی و غیره دارند . به علاوه خاصیت کشسان بودن، گردش هوای مناسب و جنس خوب آن از مزیت‌های این مدل شورت است.
کاربردی‌ترین لباس زیر مردانه
شورت اسلیپ
یکی از پرکاربردترین انواع لباس زیر مردانه شورت اسلیپ است. زیرا راحتی، جنس و سایز مناسب برای هر سنی آن را به بهترین لباس زیر در بین مردان تبدیل کرده است. با هر شلواری می‌توان آن را پوشید. طرح و رنگ‌های متنوعی از آن در بازار موجود است. به دلیل راحتی آن، اکثر ورزشکاران از این مدل شورت استفاده می کنند. همچنین افرادی که ران بزرگی دارند نیز می توانند از آن استفاده نمایند.

قیمت ، مشخصات و خرید انواع زیرپوش های نخی و رکابی بدنسازی مردانه
ما در این بخش مقاله سایت هفت و یک برای راحتی خرید عمده زیرپوش مردانه و خریدزیرپوش سفید مردانه و خرید ست زیرپوش مردانه و خرید زیرپوش رکابی مردانه و حراج زیرپوش مردانه و زیرپوش مردانه عمده و زیرپوش مردانه ارزان و خرید اینترنتی زیرپوش رکابی مردانه اطلاعات مربوط به نحوه انتخاب سایز و خرید زیرپوش و لباس زیر مردانه در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.
نکاتی که باید در مورد خرید لباس زیر و شورت مردانه در نظر داشته باشید
سایز و اندازه :
یکی از کلیدی ترین عوامل تاثیرگذار بر راحتی یک لباس زیر مردانه ، هماهنگی و همخوانی سایز لباس زیر با بدن شما است. گرچه شرکت‌های تولید کننده‌ی لباس زیر از سایزبندی های مختلفی بهره می‌گیرند و چندان استاندارد برابر و یکسانی را بکار نمی‌بندند، اما با این حال یکی از متداول ترین سایزبندی‌های مورد استفاده برای شورت و زیرپوش مردانه استفاده از نظام سایز بندی (S (Small) ، L(Large) ، M (Medium می‌باشد. جدول زیر میانگین اندازه‌ی دور کمر برای هر یک از این سایزها را نشان می‌دهد.

سایز

دورکمر    به    سانتیمتر

دورکمر    به  اینچ

S – Small

۷۱ تا ۷۷

۲۸ تا ۳۰

M – Medium

۸۱ تا ۸۷

۳۲ تا ۳۴

L – Large

۹۱ تا ۹۷

۳۶ تا ۳۸





بهتر است برای اطمینان و با توجه به ناهمخوانی سایزهای تولیدات مختلف، پیش از خرید تعدادی از یک لباس زیر و شورت ، یک عدد خریداری کرده و راحتی و اندازه بودن لباس زیر را امتحان کنید.
– از پوشیدن شورت و لباس زیر تنگ برای مدت طولانی و استفاده‌ی روزمره خودداری کنید.

جنس پارچه‌ی لباس زیر و شورت مردانه
یکی از مهمترین جنبه‌های انتخاب یک شورت و لباس زیر مردانه مناسب، برگزیدن جنس پارچه‌ی آن است. جنس و پارچه‌های متعددی در تولید شورت مردانه بکار برده می‌شوند که برای نمونه می‌توان به نایلون، کتان (پنبه) ، ابریشم (Silk) ، اپندکس و لاکرا (Lycra) و بسیاری دیگر اشاره کرد.
انتخاب جنس مناسب یک شورت مردانه به سازگاری آن پارچه با پوست شما و مورد و محیط استفاده‌ی از لباس زیر برمی‌گردد.
به عنوان مثال پارچه‌های ابریشمی و پارچه‌های سبک بدلیل راحتی برای هنگام خواب مناسب هستند. کتان بدلیل هواخور مناسب و تنفس بالای پارچه برای استفاده‌های بلند مدت روزمره و محیط کار مناسب است. در حالی که پارچه‌های کشسانی همچون اسپندکس برای تمرینات و ورزش می‌توانند مورد استفاده باشند.

آب و هوا

جنس پارچه

گرم

کتان و پنبه

خنک/ سرد

پشم

مورد استفاده

جنس پارچه

ورزش و فعالیت

لاکرا / اسپندکس

استراحت و خواب

ابریشم / کتان / نایلون

کار

کتان و پنبه


لباس زیر آقایان متشکل از دو قسمت شورت‌های مردانه و زیرپوش است که هرکدام نقش مهمی را در جذابیت ظاهری آقایان ایفا می‌کنند.
بنابراین برای خرید لباس زیر مردانه به‌صورت اصولی و صحیح می‌بایست به هر دو قسمت لباس زیر مردانه توجه کرد.
از جائیکه زیرپوش مردانه ناحیه بزرگ‌تری از بدن را در برمی‌گیرد و در هرچه خوش‌فرم تر شدن بدن تأثیر بسزایی دارد،
پس باید انتخاب زیرپوش بسیار زیرکانه صورت گیرد.
برخی از آقایان برای کاهش نشانه‌های اضافه‌وزن اقدام به خرید زیرپوش مردانه بسیار جذب و حتی تنگ می‌کنند.
این امر به‌خودی‌خود باعث بروز مشکل نیست، مشکل از جایی آغاز می‌شود که شما برای انجام فعالیت‌های روزانه خود دچار مشکل شوید.
علاوه بر آن با انتخاب نامناسب پارچه و الیاف به‌کاررفته در آن دچار حساسیت‌های پوستی و یا قارچ شوید.
خرید زیرپوش مردانه مناسب که علاوه بر زیبایی ظاهری، راحتی و سلامتی را برایتان به ارمغان آورد بسیار مهم است.

منبع:https://haftoyek.com

  • نسترن افشار
  • ۰
  • ۰

معمولاً یک کرم ضد لک عالی دارای 2درصد هیدروکینون (Hydroquinone) است. این مقدار برای روشن‌تر کردن پوست و ازبین‌بردن لکه‌ها کفایت می‌کند. از طرف دیگر بانوانی که سودای درخشان‌تر شدن پوست را در سر می‌پرورانند باید سراغ کرم روشن کننده را بگیرند. این دو محصول، پوست را روشن‌ و درخشان می‌کنند. البته شرط موفقیت در این است که از دیگر محصولات رسیدگی به پوست غافل نشویم و برای بیرون از منزل از ضد آفتاب با SPF 30 یا بیشتر کمک بگیریم.
اگر به دنبال خرید کرم ضد لک عالی می‌گردید باید ابتدا تفاوت میان آن را با کرم روشن‌ کننده مشخص کنید. کرم ضد لک محصولی است که در داروخانه و فروشگاه اینترنتی لوازم آرایش فروخته می‌شود. وجود هیدروکینون در این کرم‌ها کاهش لکه‌های سیاه و قهوه‌ای و کک و مک را که در اثر قرارگرفتن در برابر نور خورشید ایجاد شده است، تضمین می‌کند.
از طرف دیگر کرم روشن کننده به‌عنوان محصول آرایشی شناخته می‌شوند که دارای ترکیبات مختلفی مانند ویتامین C، آربوتین (arbutin)، عصاره‌ی انواع توت، عصاره‌ی شیرین‌بیان و نیاسینامید (niacinamide) هستند. تحقیقات آزمایشگاهی ثابت کرده که وجود این مواد، اثربخشی چشمگیری در هماهنگ‌کردن رنگ پوست دارند و سطح آن را جذاب و درخشان می‌کنند. به این ترتیب می‌توان گفت بانوانی که لکه‌های تیره امان آن‌ها را بریده، باید سراغ کرم ضد لک را بگیرند. روزی یک یا دو بار استفاده از یک کرم ضد لک عالی دارای هیدروکینون در بازه زمانی 2 تا 3 ماه، تمامی لکه‌های قهوه‌ای و تیره پوست را که طی یک سال گذشته روی پوست ایجاده شده‌اند را از بین می‌برد. به عبارت دیگر به ازای هر 1 سال که از عمر لکه‌ها روی پوست می‌گذرد باید 2 ماه از یک کرم ضد لک خوب استفاده کنید تا به طور کامل از شر این لکه‌ها راحت شوید.
قیمت ، مشخصات و خرید روشن کننده و ضدلک خوب و ارزان
برنامه استفاده از کرم ضد لک برای صبح
1. با محلول شوینده، پوست خود را کاملاً تمیز کنید؛
2. تونر بزنید؛
3. لایه برداری پوست را شروع کنید؛
4. به نواحی لکه‌دار یا تمامی صورت، کرم ضد لک عالی بزنید؛
5. روی همه‌ی قسمت‌های صورت کرم روشن کننده بمالید. (این فرایند را می‌توانید فقط بعدازظهرها انجام دهید)؛
6. کرم مرطوب کننده و ضد آفتاب با مقدار SPF 30 و بیشتر از آن را فراموش نکنید.
برنامه استفاده از کرم ضد لک برای عصر
1. با محلول شوینده، پوست خود را کاملاً تمیز کنید؛
2. تونر بزنید؛
3. لایه برداری پوست را شروع کنید؛
4. به قسمت‌های لکه دار یا تمامی صورت، کرم ضد لک عالی بزنید؛
5. به همه‌ی صورت کرم روشن کننده بمالید؛
6. صورت را به سرم تقویت پوست آغشته کنید؛
7. مرطوب کننده شبانه و کرم دور چشم بزنید.
به بانوانی که کرم ضد جوش می‌زنند، پیشنهاد می‌کنیم ابتدا این کرم‌ها را روی صورت بمالند و سپس سراغ کرم ضد لک یا روشن کننده بروند.
در این بخش مقاله هفت و یک با اطلاعاتی که ما در اختیار شما قرار داده ایم میتوانید براحتی خرید کرم روشن کننده و خرید کرم شب روشن کننده و خرید کرم روشن کننده ارزان و خرید کرم روشن کننده ارزان قیمت و خرید کرم سفید کننده ارزان را انجام دهید .

منبع:https://haftoyek.com

  • نسترن افشار
  • ۰
  • ۰

 

تفاوت ریمل ابرو و ژل ابرو چیست؟
برای اینکه صورتی زیبا و جذاب داشته باشیم، نیاز داریم که ابروانی تو پر وحجیم هم داشته باشیم. متاسفانه همه ما بعلت مشکلات و تنش هایی که در زندگی داریم، شاهد ریزش و کم پشت شدن ابروهای خودمان هستیم.برای تقویت و زیبایی ابروها می توان از ژل ابرو، سرم ابرو و یا ریمل ابرو نیز استفاده کرد. البته خیلی از خانم ها ترجیح می دهند که از هاشور یا تاتو ابرو استفاده کنند، که هر کدام از آن ها، علاوه بر درد داشتن، هزینه هنگفتی را هم باید پرداخت نمایند. حال خانم هایی که از تاتو استفاده می کنند،در صورتی که از مدل آن خسته شوند، متاسفانه نمی توانند به آسانی آن را از بین ببرند. بعضی از خانم ها هم از مداد ابرو، برای پرتر نشان دادن ابروی خود استفاده می کنند، که استفاده زیاد از آن هم باعث ریزش ابرو نیز می شود. افرادی هم هستند که از سایه ابرو استفاده می کنند، که آن هم به ترمیم و دقت در رنگ نیاز دارد. تمامی موارد گفته شده شاید باعث زیبایی و پرحجم شدن ابروها شوند؛ ولی درمان قطعی نیز محصوب نمی شوند. یکی از بهترین راه ها برای برطرف کردن این مشکل، استفاده از ژل ابرو است که علاوه بر انتقال مواد معذی به فولیکول های موی ابرو، می تواند از ریزش آن نیزجلوگیری کند و حتی به رویش آن نیز کمک کند. در این مقاله می خواهیم راجع به ژل ابرو چیست و چگونه می توانید از آن استفاده نمایید، مطالبی را ارائه دهیم.
در این مقاله اطلاعات زیادی درباره ریمل ابرو و ژل ابرو و ژل ابروی بی رنگ و ریمل ابرو بی رنگ و ریمل ابرو بنفیت و ریمل ابرو اسنس و و ژل ابروی حجم دهنده و ژل ابروی حالت دهنده و ژل ابرو طبیعی و ژل ابرو عالی و ژل ابرو مارک خوب و ژل ابرو شفاف و ژل ابرو خانگی با صابون و ژل ابرو ضد آب و طریقه ریمل زدن و روش استفاده از ژل ابرو در اختیار شما عزیزان قرار میدهیم

انواع ریمل ابرو

ریمل ابرو

هم مانند ریمل مژه دارای انواع و کاربرد مختلفی است. ریمل ابرو دارای 2 نوع است.
نوع ساده یا Clear برای خانم هایی که خودشان ابروهای پرپشتی دارند.
نوع رنگی یا tinted برای خانم هایی که ابروهای کم پشتی و کم حجمی دارند.
ریمل های بی رنگ(clear)

آیا فقط ابرو نازک ها میتونن از ریمل ابرو استفاده کنند؟
خیر، کسانی که ابروهایشان از حجم و ضخامت مناسبی برخوردار هست هم می توانند از ریمل ابرو برای مدل دادن و ثابت نگه داشتن ابرو هایشان استفاده کنند، این دسته از فراد می توانند از ریمل یا همان ژل های ابروی بیرنگ استفاده کنند، مواد اولیه ی ژلهای ابرو را آلوئه‌ ورا تشکیل میدهد و به راحتی با استفاده از محصولات پاکسازی پوست پاک می شوند.
از بهترین ریمل ابرو های بی رنگ می توان به ریمل ابروی اسنس اشاره کرد.
ریمل های ابرو بیرنگ با نام های دیگری چون ریمل ساده یا clear نیز شناخته می شوند.

ریمل های رنگدار(tinted)
ریمل های رنگدار برخلاف نوع ساده ی آن برای کسانی مناسب است که ابرو های نازک و کم حجمی دارند یا در حوادث و عمل های جراحی ابروهایشان مخدوش شده است.
ریمل های رنگدار معمولا ضدآب هستند و برای پاک کردنش باید از پاک کننده های آرایشی استفاده کرد.
در این مقاله به سوالاتی مانند ژل ابرو برای چیست و طرز استفاده از ژل ابرو و چه ژل ابروی بخرم و ژل ابرو خوبه یا نه و ریمل ابرو را چگونه راحت پاک کنیم و حکم ریمل ابرو برای وضو و ریمل ابرو چه مارکی خوبه و فرق ریمل ابرو با ریمل مزه و جایگزین ریمل ابرو و ریمل ابرو چه رنگی بخرم؟ پاسخ می دهیم.

ریمل ابرو، محصولی است که در چند سال اخیر به بازار و صنعت لوازم آرایشی اضافه شده است و خیلی زود جایگاه خوبی در میان خانم ها پیداکرده است.
تا قبل از تولید این نوع ریمل، کلمه ی ریمل برای ما تداعی کننده ی ریمل مژه بود،با این حال ریمل ابرو کارایی مشابه با ریمل مژه دارد و از لحاظ ظاهری شبیه به ریمل های حجم دهنده نیز هستند،در کل می توان گفت ریمل ابرو، ابروها را خوش حالت، خوش رنگ و پرحجم می کند و در رنگهای مختلف می تواند به زیبایی ابرو کمک چشمگیری کند.ریمل ابرو، آرایش شما را در طول روز ثابت نگه میدارد و نظم خاصی به آنها می بخشد، مخصوصا اگر موهای ابروی شما نامنظم است میتوانید تفاوت زیادی در چهره ی خود فقط با یک ریمل با کیفیت ساده ایجاد کنید، علاوه بر ثابت نگه داشتن ابرو به حالت دلخواه تان می توانید به طور موقت رنگ آنها را نیز تغییر دهید.

 منبع:https://haftoyek.com

  • نسترن افشار
  • ۰
  • ۰

فواید ژلاتین برای زیبایی و جوان سازی پوست
ترکیبات ژلاتین چیست؟
قطعا همه ما پودر ژلاتین خریداری می کنیم تا با آن ژله، دسر و... آماده کنیم، اما می دانید محتویات آن چیست؟ خوب، ژلاتین از استخوان ها یا پوست های حیوانی بدست می آید مصرف آن را نادیده نگیرید! این ماده یک غذای بسیار مغذی است که باعث افزایش کلاژن سازی می شود و با تاخیر در چین و چروک باعث جوان ماندن پوست می شود و همچنین به جوان سازی پوست کمک شایانی میکند. استخوان، پوست و بافت همبند از کلاژن تشکیل شده است، کلاژن پروتئینی است که ژلاتین را تولید می کند.
اگر چه اکثرا ژلاتین از پوست خوک بدست می آید، پس مطمئن شوید که ژلاتین ارگانیک حیوان علف خوار که معمولا حلال گوشت است و ترجیحا از گاو بدست می آید، را خریداری کنید.
یکی از غنی ترین و بهترین منابع ژلاتین، آبگوشت قلم و استخوان و آب قلم است!!
ماسک هایی که با ژلاتین می توان درست کرد :
آب و ژلاتین
آب و ژلاتین پایه‌ترین و اساسی ترین ماسک صورت با ژلاتین است و می‌تواند آلودگی‌ها را از سطح پوست پاک کند. معمولا آلودگی‌ها در منافذ پوست جمع می‌شود و شوینده‌ها قادر به پاک کردن آن نیستند و اگر استفاده از اسکراب برای پوست حساس شما زیاد خشن است، این ماسک گزینه‌ای عالی برای شما خواهد بود.
سفیده تخم مرغ و ژلاتین
سفیده تخم مرغ یکی از منابع بسیار مغذی برای انواع پوست است. این مخلوط پوست را نرم، لطیف و شفاف و به طور طبیعی مرطوب می‌کند. از آنجا که پوست را چرب نمی‌کند حتی برای پوست‌های مستعد آکنه مناسب است.
شیر و ژلاتین
این مورد از بهترین ماسک‌های پیل آف برای سفید کردن پوست و شفاف کردن پوست است. اسید لاکتیک سلول‌های مرده و آلودگی‌های پوست را به طور موثر از بین می‌برد و پوستی شاداب و درخشان باقی خواهد گذاشت. می‌توانید برای از بین بردن مو‌های زائد، به این ماسک زردچوبه هم اضافه کنید.
ماست و ژلاتین
این ماسک نیز یکی دیگر از ماسک‌های پیل آف سفید کننده پوست است و برای از بین بردن لک‌های صورت مفید است. ماست را با آرد و ژلاتین مخلوط کنید تا یک ماسک بسیار موثر و فوق العاده به دست آورید. برای گرفتن بهترین نتیجه، از این ماسک دو بار در هفته استفاده کنید.این ماسک علاوه بر خواص روشن کنندگی باعث تقویت و جوانسازی پوست می گردد.
جوش شیرین و ژلاتین
این ماسک برای از بین بردن سلول‌های مرده روی پوست مفید است. به خصوص برای کسانی که پوست مستعد جوش دارند، ولی در عین حال نمی‌توانند از اسکراب‌های شیمیایی استفاده کنند، خوب است. جوش شیرین همچنین سایز منافذ پوست را کاهش داده و پوست را شاداب می‌کند. این ماسک علاوه بر خواص روشن کنندگی باعث تقویت و جوانسازی پوست می گردد.
ماسک ژلاتین و گلیسیرین
دو روش شفابخش و بسیار مفید استفاده از ژلاتین برای پوست صورت وجود دارد که در هر دو روش این ماده هم باعث غلظت و چسبندگی سایر مواد مورد استفاده صورت، و هم برای بازگرداندن نرمی و لطافت و شفافیت پوست استفاده می شوند.
استفاده از ژلاتین بدون عطر و مزه است و دیگری با ژلاتین ترکیب شده (نامحلول) یا ژله که از ترکیب گلیسیرین و نشاسته تهیه شده است.
در اینها یک ماده ارزشمند برای تهیه لوازم آرایش خانگی وجود دارد. نشاسته و مقداری آب و گلیسیرین که به صورت ژله غلظت پیدا کرده باشند هرگونه ذرات ریز و پایدار در محلول را (مانند ذرات چربی در شیر) به یکدیگر می چسباند و به صورت ماده ای ژله مانند در می آورد.

منبع:https://haftoyek.com

  • نسترن افشار
  • ۰
  • ۰

 

 

 

مژه مصنوعی دانه ای ، کامل یا نیمه ؟
داشتن مژه بلند یک ویژگی خوب به حساب میاید و باعث میشه چشمها بزرگترو درشت تر نشان داده شود و به زیبایی نگاه می افزاید. همه خانم ها دوست دارندکه مژه های پر و بلندی داشته باشند و با استفاده از ریمل ها، اکستنشن مژه و مژه مصنوعی، چشم و مژه را جذاب تر می کنند.البته مژه مصنوعی راه حل دائمی نیست.
ولی وقتی که عجله دارید یا به میهمانی دعوت شدید حسابی به کارتون میاد .
در این مقاله ما در مورد موضوعات مختلفی مانند مژه مصنوعی سه بعدی و مژه مصنوعی طبیعی و مژه مصنوعی تکی و مژه مصنوعی مغناطیسی و مژه مصنوعی مویی و مژه مصنوعی پر و مژه مصنوعی بدون گره و مژه مصنوعی جدید و مژه مصنوعی عمده و مژه مصنوعی برای چشم ریز و مژه مصنوعی برای عروس و مژه مصنوعی برای چشمان درشت و مژه مصنوعی چسب دار اطلاعاتی را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.
برای اینکه بتوانید انتخاب بهتری در خرید مژه مصنوعی داشته باشید ابتدا لازم است با انواع آن آشنا شوید:
 


این نوع مژه‌ها در دو نوع در بازار موجود می باشد. نوع اول و معمول آن، مژه‌ها روی نوارهای مشکی و نسبتا ذخیم قرار گرفته‌اند که مناسب افرادی می باشد که برای آرایش از خط چشم استفاده می کنند و آرایش چشم غلیظ‌تری دارند.
نوع دوم مژه ها بر روی نوارهای نامرئی قرار گرفته‌اند. این مژه‌ها بر روی چشم بسیار طبیعی دیده میشود و می‌توان حتی بدون داشتن آرایش چشم از آن‌ها استفاده نمود. هر دوی این‌ها با طول‌های متفاوت در بازار موجود می‌باشند:
مژه مصنوعی کامل: مژه مصنوعی کامل، رایج ترین نوع مژه است و گذاشتن آن هم زمان کمی می برد. مژه ها روی نواری قرار گرفته اند که آن نوار به پلک می چسبد.
مژه مصنوعی نیمه: مژه مصنوعی نیمه، روی نوار کوتاه تری قرار گرفته و معمولا فقط نیمه بیرونی پلک را پوشش می دهد. همین موضوع باعث می شود تا این نوع مژه ها طبیعی تر به نظر رسیده و کاربرد و گذاشتن آنها راحت تر باشد.
مژه مصنوعی نیمه برای هر دوع چشم افتاده و گربه ای عالی است. گوشه ی رو به بالای این نوع مژه ها، قسمت بیرون چشم را بالا کشیده و خط مورب و زیبای چشم را بیشتر جلوه می دهد.
همچنین، این نوع مژه مصنوعی، برای چشم های نزدیک به هم یا چشم های گرد هم بسیار مناسب است. چون گوشه های داخلی چشم را باز گذاشته و کمک می کند فرم چشم کشیده تر شود.مژه مصنوعی شاخه‌ای (دانه‌ای)

مژه مصنوعی دانه ای هم یا به صورت تکی است یا به صورت دسته ای که به آن خوشه ای می گویند. این مدل، طبیعی ترین نوع مژه مصنوعی، است اما کار گذاشتن آن ها زمان زیادی می برد. مژه مصنوعی دانه ای، آزادی عمل بیشتری به شما داده و میکاپ آرتیست های حرفه ای بیشتر از این نوع مژه ها استفاده می کنند.
هر کدام از این سه نوع مژه، انواع مختلفی با اندازه ها و فرم های متفاوت دارند. از جمله طبیعی، پر پشت، بلند و...

همچنین گذاشتن مژه باعث تقویت مژه های اصلی هم میشود، چون از زدن ریمل خلاص میشویم. گذاشتن مژه مصنوعی شاید به نظر سخت بیاد ولی با تمرین راحت تر میشود،
طوری که حتی از زدن ریمل هم راحت تر است.
مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند اما متاسفانه همه ما مژه های زیبا و پرپشتی نداریم. مژه مصنوعی این کمبود را در زیبایی چشمان ما جبران می‌کند؛ البته اگر انتخاب مناسبی در نوع مژه مصنوعی داشته باشیم.
مژه مصنوعی مکمل زیبایی و جذابیت شما
مژه ها تاثیر زیادی در زیباتر دیده شدن حالت چشم ها دارند. متاسفانه همه ما مژه های عالی و پرپشت نداریم و اگر هم داشته باشیم، با گذر زمان ممکن است مژه های خود را از دست بدهیم. اما هر مشکلی چاره ای دارد و چاره ی نداشتن مژه هم، استفاده از مژه مصنوعی می باشد.
همه خانوم ها از جادوی مژه های مصنوعی باخبر هستند و برای یکبار هم که شده از این مژه ها برای زیباتر شدن چشم ها استفاده کرده اند. این مژه ها تاثیر بسزایی در جذاب دیده شدن چشم ها دارند؛ البته اگر در انتخاب و خرید مژه مصنوعی مناسب خود درست عمل کرده و موفق بوده باشید.

نمای مژه مصنوعی سه بعدی بر روی چشم 

مژه مصنوعی سه بعدی می‌تواند صورت شما را برای یک آرایش کامل آماده کند. این مژه به راحتی به پلک یا مژه‌های شما می‌چسبد و استفاده از آن بسیار راحت است.این مژه مصنوعی از سیلیکون بسیار مرغوب سازگار با پوست و موی شما ساخته شده است .

منبع:https://haftoyek.com

  • نسترن افشار
  • ۰
  • ۰

انواع سایه چشم
سایه چشم انواع مختلفی دارد که هر کدام از آن ها بافت، فرمول، تأثیر و ظاهر پایانی متفاوتی دارند. همین موضوع باعث می شود که انتخاب از بین آن ها به کاری دشوار بدل شود. بنابراین اگر شما هم جزو آن دست از کسانی هستید که اطلاعات چندانی درباره ی سایه چشم و انواع آن ندارند، با همراه باشید تا در ادامه این مطلب شما را با انواع سایه‌ی چشم بیشتر آشنا نماییم.
1- سایه چشم پودری
سایه پودری یکی از رایج ترین انها می باشد و برای کسانی که تجربه چندانی در آرایش با سایه چشم ندارند، پیشنهاد بسیار مناسبی می باشد. این نوع از سایه‌ی چشم اغلب بصورت پالت های فشرده دو یا چهار تایی و یا بصورت تک پیگمنت عرضه می شوند.

سایه چشم های پودری خود نیز به چند نوع مختلف تقسیم می شوند:
مات : برای استفاده در روز
اکلیلی : برای استفاده در آرایش های نمایشی، مهمانی ها و جشن ها
براق : برای استفاده در شب
نکته ای که درباره ی سایه چشم پودری باید خاطر نشان کرد این است که نباید این سایه را روی چشم بمالید. در واقع هیچ چیزی را نباید بصورت خیلی سخت به روی پلک یا اطراف چشمتان بمالید چرا که در این ناحیه از صورت پوست بسیار حساس و آسیب پذیر بوده و هر حرکت سخت و مالاندن چشم می باعث ایجاد چین و چروک اطراف چشم شود. برای استفاده از سایه چشم پودری بهتر است از برس سایه استفاده کنید و آن را آرام و خیلی ملایم به روی پلک بزنید. گاهی مواقع امکان دارد استفاده از انواع برس آرایشی برای سایه زدن دشوار باشد، لذا می‌ توان به افراد تازه کار پیشنهاد کرد برای سایه زدن از انگشت خود استفاده کنند.
2- سایه چشم کرمی
اگر استفاده از سایه پودری برایتان تکراری شده است و دوست دارید سایه چشم دیگری را تجربه کنید، سایه‌ی چشم کرمی برایتان گزینه ای مناسب خواهد بود. این سایه برق بیشتری به پشت چشم می بخشند اما معمولا برای وست های چرب مناسب نیستند. این نوع سایه ها اکثرا در یک ظرف کاسه‌ ای کوچک ارائه می ‌شوند و رنگ‌ های مختلف آن‌ ها به صورت تکی به فروش می ‌رسد و به سبب همین ویژگی می توانید دو یا چند رنگ را با هم ترکیب کرده و رنگ های زیبایی را پدید آورید. برای استفاده از سایه چشم کرمی پیشنهاد می شود قلمو های آرایشی که سر های بزرگتری دارند استفاده نمایید چرا که مانع از ریختن سایه می شوند.
ما در این مقاله موضوعاتی مانند سایه چشم و سایه چشم عروس و سایه چشم ساده و سایه چشم جدید و سایه چشم خلیجی و سایه چشم مراکشی و سایه چشم ساده دخترونه و سایه چشم اتود و سایه چشم براق و سایه چشم با رژ لب و سایه چشم برای چشم ریز و سایه چشم پف دار و سایه چشم پالت و سایه چشم چرب و سایه چشم جدید 2020 و سایه چشم چه مارکی خوبه و سایه چشم چند رنگ و سایه چشم چند طبقه و سایه چشم حرفه ای و سایه چشم خطی و سایه چشم رنگی و سایه چشم طبیعی و سایه چشم ضد حساسیت و سایه چشم غلسظ و سایه چشم فوری و سایه چشم فانتزی جدید و سایه چشم رنگین کمانی را برای شما مورد بررسی قرار می دهیم و به شما می آموزیم.

 3- سایه چشم مایع

سایه چشم‌ مایع معمولا در بسته بندی شبیه به برق لب یا رژهای مایع عرضه می‌شود. برخلاف ظاهر این سایه که به نظر می رسد تنها برای افراد حرفه ای قابل استفاده است، این نوع سایه چشم یکی از مناسب ترین گزینه ها برای مبتدیان است. سایه‌ی چشم مایع در رنگ های گوناگون و اغلب بصورت تکی به فروش می رسد. برای اعمال این سایه می توان به طور مستقیم از براش خود آن استفاده کرد و یا با آن خط چشم کشید. نکته مهمی که در رابطه با سایه های مایع وجود دارد این است که این نوع سایه ها به سرعت خشک می شوند. بنابراین هر چند استفاده از آن ها ساده است ولی کنترل آن سخت می باشد.
- سایه چشم پودری شل
اغلب آرایشگران و خانم هایی که در آرایش حرفه ای هستند، از این نوع سایه استفاده می کنند. پودر این سایه کاملا از هم جدا و دانه ‌ای است و استفاده از آن ممکن است کمی سخت باشد چرا که این پودرها از هم جدا هستند و ممکن است حین آرایش کردن به روی پوست شما ریخته و آرایش شما را خراب کنند. به همین دلیل شاید بهتر باشد افراد مبتدی فعلا سمت این نوع سایه چشم نروند. هم چنین لازم به ذکر است اگر پوست خشکی دارید، بهتر است هنگام استفاده از سایه چشم پودری شل مراقب باشید، چراکه می تواند خشکی پوست را افزایش داده و چین و چروک ایجاد کند. برای استفاده صحیح از نوع سایه ابتدا از پرایمر استفاده کنید و سپس براش آغشته به پودر را با ضربه به پلک اعمال کنید. برای نتیجه ای مطلوب تر براش را کمی خیس کنید تا سایه روی پوست بخوابد. براش را با چند قطره آب و یا محصولات مناسب مانند اسپری آرایشی، قطره چشم و یا میکسینگ مدیوم خیس کنید.
5- سایه چشم مدادای
اگر علاقه ای به آرایش های پیچیده چشم ندارید، استفاده از سایه چشم مدادی گزینه ی مناسبی برای شماست. سایه چشم‌‌های مدادی از جمله راحت ‌ترین سایه چشم‌ ها هستند که در رنگ های مختلفی به فروش می رسند و دوام طولانی که دارند آن‌ها را برای آرایش طولانی مدت روزانه مناسب می ‌سازند.

6- سایه چشم پخته شده
یکی از انواع سایه چشم که در طی چند سال اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده است، سایه پخته شده است. این نوع از سایه ها به راحتی با هم ترکیب می ‌شوند و مناسب آرایش‌های ترکیبی چشم خواهند بود. برای استفاده از شدت رنگ بالا این سایه از قلموی مرطوب و برای استفاده از شدت کمتر این سایه می توانید از قلموی خشک استفاده کنید.راهنمای خرید سایه چشم مناسب

چند نکته درباره استفاده از سایه چشم
توجه به این ‌که چشم ‌ها، اولین قسمت از چهره هستند که نشانه ‌های پیری را نمایان می‌ کنند، استفاده درست و دقیق از سایه چشم را به نکته حائز اهمیتی تبدیل می کند. اگر می‌ خواهید که اشتباهات خودتان در این زمینه را اصلاح کنید، به نکات زیر توجه کنید.
حالت طبیعی چشم
اکثر افراد حرفه ‌ای فعال در حوزه آرایش اعتقاد دارند که تعیین نوع چشم، پایه اصلی برای آرایش چشم مطلوب است. بنابراین ارزیابی و شناخت درست از ابعاد و حالت طبیعی چشم بر نحوه استفاده از سایه چشم تاثیری مستقیم دارد. به عنوان مثال، کسانی که چشم های روکش دار(hooded) دارند می بایست بر روشن کردن گوشه داخلی چشم هایشان تمرکز بیشتری داشته باشند تا بتوانند آن ها را بزرگتر جلوه دهند.
استفاده درست از رنگ تیره
تیره کردن چشم‌ ها می ‌تواند برای بعضی از افراد مناسب باشند، اما زیاده‌ روی در استفاده از سایه چشم ممکن است جلوه بدی به چشم‌ ها بدهد. این کار نه‌ تنها باعث می ‌شود که چشم‌های شما کوچک ‌تر و پلک ‌هایتان‌ سنگین‌ تر به نظر برسند، بلکه صورت شما را هم پیرتر نشان می ‌دهد.

توجه به هماهنگی در چهره
با وجود این ‌که اغلب خانم‌ ها علاقه دارند همیشه هم چشم‌ های سیاه جذاب و هم لب‌های قرمز جذابی داشته باشند، اما یک قانون کلی و مهمی که متخصصان حوزه آرایش همواره روی آن تاکید می‌ کنند این است که : یا چشم‌ها یا لب‌ ها! شیوه تاثیرگذاری سایه چشم در حالت چهره می ‌تواند تا حد زیادی به نحوه اثرگذاری رژ لب نزدیک شود. درنتیجه، سیاهی چشم‌ ها در کنار قرمزی لب‌ ها، یکی از این دو را خنثی می ‌کند.

 همه چیز راجع به سایه چشم شاین اکلیلی

در بین چین و چروک های پوست چشم جمع نشده و ظاهری زیبا و جذاب تری به چشم می دهد. همچنین از سایه های شاین برای برجسته کردن پلک چشم استفاده می شود و رنگ های تیره تر سایه شاین برای آرایش تیره بسیار مناسب هستند. سایه شاین دار بسیار درخشان است و بین چین و چروک های پلک جمع نمی شود و ظاهری جذاب و زیبا به چشم می دهد همچنین رنگ های تیره شاین برای آرایش بسیار مناسب است.

بهترین پالت های سایه چشم برای آرایش ساده
اگرعلاقه زیادی به سایه چشم پودری دارید در ابتدا حس خوبی دارید اما بعد از زمان کوتاهی سایه زیر چشم ها می ریزد مثل چشم های راکون و دوباره باید برای مرتب کردن آرایش وقت بگذارید. خوشبختانه راهی برای جلوگیری از این مشکل وجود دارد و آن هم این است که ابتدا پرایمر، سایه، خط چشم و ریمل بزنید و بعد کرم فونداسیون و کانسیلر استفاده کنید.
سایه زدن اصولی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ چرا که در فرم چشمه (بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها) تاثیر به سزایی دارد.
اصول سایه زدن به صورت زیر می باشد.
• ابتدا از کرم بر روی پلک ها استفاده می شود تا روی پلک کاملا صاف و مرتب شود، از سایه تیره برای گوشه های خارجی پلک و از سایه های روشن برای گوشه های داخلی پلک استفاده می شود.
• اگر سایه را از گوشه خارجی چشم به سمت بالا و بیرون امتداد دهیم، چشم ها درشت و کشیده تر می شوند.
• پائین ابرو می توان از سایه سفید برای خوش فرم شدن ابرو و چشم استفاده نمود.
• همچنین در پلک پائینی می توان برای جذابیت بیشتر چشم ها از سایه استفاده نمود.
نکات مهم در سایه
• رنگ های تیره مانند مشکی، سورمه ای و قهوه ای باعث بزرگ شدن عنبیه می شوند.
• رنگ های سبز، آبی، خاکستری و بنفش تیره برای چشم های قهوه ای بسیار جذاب هستند.
• رنگ های روشن مانند گلبهی، قهوه ای روشن و صورتی بهترین گزینه برای آرایش لایت روزانه هستند.
• بهترین انتخاب برای چشم های سبز، سایه های قهوه ای، سبز تیره و یاسی هستند.
• برای چشم های آبی نیز رنگ مشتقات سایه نارنجی بسیار زیبا خواهند بود.آموزش نحوه صحیح سایه زدن

سایه زدن از روش اصولی و صحیح دارای اهمیت بسیاری است؛ چرا که در بزرگتر، کوچکتر و فاصله چشم ها تاثیر به سزایی دارد. در وهله اول توصیه ما به شما این است که سایه چشم خود را به گونه ای بزنید که نگاه شما جلب توجه کند نه آرایش شما.
ابتدا صورت به خصوص پلک های خود را به خوبی بشویید و خشک کنید. از کرم پودر یا کانسیلر برای زیرسازی آرایش پلک خود استفاده کنید. سعی کنید هنگام سایه زدن، چشم های خود را باز نگه دارید و سرتان را به عقب متمایل کنید تا روند کار به خوبی مشخص باشد.
برای پلک های پف کرده از رنگ های مات استفاده کنید. همان طور که در ابتدای مقاله نیز به آن اشاره کردیم، بهتر است رنگ پایه آرایش چشم خود را از رنگ های روشن انتخاب کنید تا دوام رنگ های به کار رفته افزایش یابد و در آرایش چشم تان خط نیفتد.

مشخصات قیمت و خرید انواع سایه چشم های ساده و براق
با اطلاعاتی که در این مقاله در اختیار شما قرار داده ایم شما به راحتی میتوانید خرید پالت سایه چشم و خرید سایه چشم 12 رنگ و خرید سایه چشم در فروشگاه اینترنتی و خرید اینترنتی سایه چشم و خرید سایه چشم کرمی و خرید سایه چشم پودری را انجام دهید.
یکی از اصلی ترین و چالش برانگیز ترین قسمت های آرایش از نظر خانم ها آرایش چشم است. برای داشتن آرایشی اصولی باید تمام نکات حرفه ای را رعایت کنید که یکی از این موارد انتخاب درست سایه چشم است. سایه چشم برای برجسته و درخشان نمودن چشم ها استفاده می شود که اگر در استفاده از آن از ترکیب رنگ و تکنیک مناسب استفاده شود، چشمان شما را خیره کننده خواهد کرد.
امروزه در بازار شلوغ و پر زرق و برق لوازم آرایشی انواع مختلفی از سایه چشم وجود دارد که این امر ممکن است باعث سردرگمی شما در انتخاب این وسیله آرایشی شود. به همین علت تصمیم گرفتیم مطلبی را اماده کنیم تا شما را با انواع سایه چشم و چگونگی استفاده از آن ها آشنا نماییم.

منبع:https://haftoyek.com

 

 

  • نسترن افشار
  • ۰
  • ۰

 

بهترین کرم رفع چروک پیشانی
وقتی که علت ایجاد چین و چروک‌های پوست را بدانید، راحت‌تر با علائم پیری مقابله یا از آنها جلوگیری می‌کنید. اگر فقط چند لحظه داخل یک داروخانه قدم بزنید، متوجه سیل عظیمی از انواع لوسیون‌ها، سرم‌ها، کرم‌ها و سایر محصولات پوستی و زیبایی دیگر می‌شوید که همگی قول می‌دهند چین و چروک‌ها، لک‌ها و نواقص دیگر را از پوست شما دور کنند. حتی اگر جزء افرادی باشید که استفاده از کرم ضد آفتاب را فراموش نمی‌کنند، باز هم چیزهای زیادی هستند که باید از آنها اطلاع بیایید. برخی از حقایق مربوط به پوست باعث تعجب شما می‌شوند. اگر این حقایق را که احتمالاً تا به حال نشنیده‌اید، بدانید، این مقاله را بخوانیدهمچنین ما در این مقاله انواع کرم و کرم ضد چروک و کرم ضد چروک ایرانی و کرم ضد چروک بازیگران و کرم ضد چروک برای پوست خشک و کرم ضد چروک بوتاکس و و کرم ضد چروک بالا 50 سال و کرم ضد چروک بسیار قوی و کرم ضد چروک پیشانی و کرم ضد چروک پوست و کرم ضد چروک پوست و کرم ضد چروک تضمینی و کرم ضد چروک تریاک و کرم ضد چروک صورت و کرم ضد چروک جایگزین بوتاکس و کرم ضد چروک جوانه گندم و کرم ضد چروک حاوی روغن آرگان و کرم ضد چروک خانگی و کرم ضد چروک خوب ایرانی و کرم ضد چروک دست و کرم ضد چروک دور چشم و کرم ضد چروک زیر 30 سال و کرم ضد چروک و ضد لک و کرم ضد چروک سریع و کرم ضد چروک زعفرانی و کرم ضد چروک سریع و کرم ضد چروک شب و کرم ضد چروک عالی و کرم ضد چروک عسل و کرم ضد چروک فاقد چربی و کرم ضد چروک وعسل و کرم ضد چروک و ضد آفتاب و کرم ضد چروک و روشن کننده و کرم ضد چروک دور گردن را به شما معرفی می نماییم.

1- تابش نور خورشید
اگر در شرایطی هستید که هر روز چند ساعتی را در ماشین‌تان می‌گذرانید، بدانید اشعه‌های زیانبار نور خورشید اشعه‌های (uva) که باعث افزایش چین و چروک‌های پوست می‌شوند، به راحتی از شیشه اتومبیل عبور کرده و به پوست‌تان نفوذ می‌کنند. فرقی نمی‌کند که یک روز تابستانی باشد یا نه. بهترین راه برای محافظت از پوست، در برابر این آسیب‌ها، استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب است.

2- خطوط اخم و مشکلات بینایی
مهم‌ترین دلایل ایجاد چین و چروک‌ها، افزایش سن و تابش نور مستقیم خورشید روی پوست و آسیب‌های ناشی از آن است. اما وجود چین و چروک‌های روی پیشانی و بین ابروها و در واقع خطوط اخم، می‌توانند نشان‌دهنده مشکل بینایی چشم‌ها باشند. بنابراین اگر این مشکل را برطرف سازید، ماهیچه‌های چشم دیگر به سختی فعالیت نمی‌کنند و راحت‌تر وظایف خود را انجام می‌دهند و این خطوط عمیق نیز کمتر و محوتر می‌شوند.

3- کلاژن
کلاژن از بخش‌های اصلی پوست است که باعث نرمی و انعطاف‌پذیری آن می‌شود.
افزایش تولید کلاژن‌های جدید، سبب می‌شود پوست سفت‌تر، پُرتر و محکم‌تر به نظر برسد و به همین ترتیب چین و چروک‌های آن کاهش یابد. معمولاً لوسیون‌ها حاوی اجزایی مثل ویتامین c، پپتیدها، اسیدهای هیدروکسی آلفا و رتینوئیدها هستند که همگی باعث تحریک سلول‌ها برای افزایش تولید کلاژن می‌شوند.

4مرطوب نگه داشتن پوست
همه ما می‌دانیم که باید هر روز مقدار کافی آب دریافت کنیم تا تمام ارگان‌های بدن خوب کار کنند. نوشیدن این مایع زندگی بخش روی پوست نیز تاثیر مستقیم دارد. وقتی که پوست خود را مرطوب و خنک نگه می‌دارید، نرم‌تر می‌شود. پوست‌های خشک و کم آب سریع‌تر چروک می‌خورند و معمولاً کدر و مات به نظر می‌رسند و خطوط چهره سریع‌تر روی آنها نمایان می‌شوند. آب می‌تواند سموم اضافی بدن را دفع کند. تجمع این سموم در بدن باعث ایجاد تغییرات منفی روی بدن و پوست می‌شود.
5- ژنتیک

چین و چروک‌های پوست اغلب ریشه‌های ژنتیکی دارند و افزایش و عمیق‌تر شدن آنها بسیار تحت تاثیر ژنتیک است. به پدر و مادر خود نگاه کنید، متوجه شوید که بروز و افزایش چین و چروک‌ها و سایر علائم پیری، مثل آویزان شدن صورت، گردن و چانه چه زمانی در شما اتفاق خواهد افتاد. بهترین راه برای به تعویق انداختن زمان پیدایش چین و چروک‌ها، یا جلوگیری از افزایش آنها، محافظت از پوست در برابر نور خورشید و استفاده از کرم ضد آفتاب حاوی روی و دی‌اکسید تیتانیوم است.

6- مواد غذایی با رنگ‌های روشن
غذاها و میوه‌هایی که رنگ‌های شاد و روشن دارند، مثل تمشک، زغال اخته، فلفل قرمز، اسفناج و … حاوی آنتی‌اکسیدان‌هایی هستند که به سلول‌های پوستی کمک می‌کنند تا از خود در برابر آسیب‌های محیطی بهتر دفاع کنند و به همین ترتیب پوست انعطاف‌پذیرتر، نرم‌تر و درخشان‌تر به نظر برسد. هر چه پوست شما سالم‌تر باشد، چین و چروک‌های کمتری روی آن ظاهر می‌شود؛ زیرا فرصتی برای آویزان شدن و چروکیدگی ندارد. به‌عنوان یک قانون کلی می‌توان گفت: یک رژیم غذایی سالم به سلامت قلب بیشتر کمک می‌کند. چنین رژیمی حاوی ویتامین‌های c بیشتری است (مثل چای سبز و سویا) و نه تنها برای قلب مفید است، بلکه به سلامت پوست نیز کمک می‌کند.

7- نقش حرکات صورت
علاوه بر ژنتیک و سن و سال، برخی حرکات تکرای صورت نیز تنش مهمی در چروکیده به نظر رسیدن پوست دارند. حرکاتی مثل چین انداختن ابروها، اخم کردن، بالا انداختن ابروها و چین انداختن پیشانی، عمیق خندیدن، بالا بردن گوشه لب و هر گونه حالت و حرکت عضلات صورت که به هنگام تعجب، عصبانیت، سوال کردن و مواقع دیگر بروز می‌کند، باعث می‌شود چین و چروک‌ها شکل بگیرند و هر کدام در جایگاه خود مستقر شوند. معمولاً بهترین راه درمان این چروک‌های عمیق پوستی، تزریق بوتاکس است. شاید عادت به انجام این حرکات داشته باشید، ولی هنوز از چروک‌های عمیق روی چهره‌تان خبری نباشد. در واقع بروز این نوع از چین و چروک‌ها چند سال طول می‌کشد و شما فرصت کافی دارید که عادت خود را تغییر دهید و یا اینکه با نوشیدن آب بیشتر، پوست‌تان را شاداب نگه دارید.

منبع:https://haftoyek.com

  • نسترن افشار
  • ۰
  • ۰

خط چشمِ مایعِ مویی
استفاده از خط چشمِ مایع،مهارت زیادی می خواهد.این خط چشم ماندگاری زیادی دارد، پوسته پوسته نمی‌شود و ترک نمی‌خورد و ساعت‌های زیادی روی پلک چشم باقی می‌ماند.
مزایا :
مناسب برای خط چشم نازک و نوک تیز
مات هستند
به راحتی پاک می شوند
معایب :
زمان و دقت زیادی برای کشیدن لازم دارند
برای خشک شدن زمان می خواهد
ماندگاری این خط چشم ها بسیار بالاست.گاهی برای پاک کردن آن حتماً نیاز به شیرپاک کن خواهید داشت.

خط چشمِ ژلی یا کرمی

مزایا :
ماندگاریِ فوق العاده
به اندازه ی خطِ چشمِ مایع مرطوب نیست
مناسب برای آرایشِ دودی
معایب :
حتماً باید قلم مو داشته باشید
گاهی روی پوست پخش می شود
خشک شدن ژله ی آن بعد از مدت کوتاه

خط چشمِ سایه ای
با این خط چشم ها می توانید انتظار یک آرایشِ دودیِ بی نظیر را داشته باشید.

مزایا :
استفاده ی آسان
عالی برای آرایشِ دودی
معایب :
حتماً باید قلم مو داشته باشید
دقت بالایی لازم است
خیلی زود کم رنگ می شود

خط چشمِ ماژیکی
این مدل از خط چشم درخشندگی زیادی دارد ولی نمی توان از آنها انتظارِ خط چشمِ نازک و ظریف را داشت.برای پاک کردن آن ممکن است به شیر پاک کن نیاز داشته باشید.

مزایا :
کنترلِ آسان در دست
مناسب برای خط چشم های پهن
معایب :
احتمال کثیف شدنِ اطراف چشم
باید چند لایه بزید
به سختی پاک می شود.
در این بخش از مقاله سایت هفت و یک ما انواع خط چشم و مزایا و معایب هرکدام را به طور کامل و دقیق برای تان جمع آوری کرده ایم .
انواع مختلف مانند خط چشم چسبی و خط چشم چشم های گرد و خط چشم هاشور و خط چشم خشک شده و خط چشم حجم دهنده و خط چشم خوشگل و خط چشم خیلی نازک و خط چشم داخل چشم و خط چشم روزانه و خط چشم سنگی و خط چشم ضد آب و خط چشم طبیعی و خط چشم طرح دار و خط چشم و مداد چشم را به طور کامل به شما معرفی می کنیم.
بهترین مداد چشمی که پخش نشود
بی شک سریع ترین و ساده ترین راه برای رسیدن به چشمانی جذاب استفاده از سرمه، مداد و خط چشم است. در اینجا به چند نکته ساده اشاره می کنیم که با انجام آن به راحتی از پخش شدن و ریختن سرمه به زیر جشمانتان جلوگیری کنید.
1. روی روش خود تمرکز کنید.
اولین موردی که باید مد نظر قرار دهید روش یا همان تکنیک شماست. که آن شامل آماده کردن صورت می شود. در واقع در بسیاری از موارد این سرمه یا مداد نیست که اشکال دارد و اشکال در پوست چرب شماست که باعث پخش شدن مداد می شود. پس قبل از آنکه گرانترین مارک مداد را خریداری کنید از وسایلی استفاده کنید که چربی پوست شما را بگیرد. قبل از هر آرایش ابتدا صورتتان را بشویید ولی توصیه من این است که پیش از آرایش، با با یک تکه یخ کوچک دور چشمهایتان را به آرامی ماساژ دهید و بگذارید خودش خشک شود. این کار مخصوص تابستان است که هوای گرم باعث کثیف شدن آرایش می شود. قبل از استفاده از مداد نوک آن را روی دستمال کاغذی تمیز بکشید. تا آلودگی استفاده های قبلیتان پاک شود و قبل از مداد کشیدن به اطراف چشمتان پودر غیر فشرده یا پنکیک بزنید تا کاملا چربی آن گرفته شود.
2. عاقلانه انتخاب کنید.
گام دوم مورد علاقه هر زنی است. سرمه یا مدادتان را عاقلانه و مناسب پوستتان انتخاب کنید. به خاطر داشته باشید که درست انتخاب کردن به معنای خرید گران ترین مارک نیست. یک مداد ضد آب از یک مارک تجاری خوب خرید کنید.
3. به چشمانتان تقارن بدهید.
ابتدا یک خط بسیار نازک زیر چشم بکشید و بعد یک خط نازک داخل پلک پایینی و بعد در وسط چشم کمی خط را ضخیم کنید و بعد به چشمتان دنباله بدهید. با این روش حتی اگر مدادتان پخش شود باز ظاهرتان زیبا خواهد بود.
خط چشم مدادی
خط چشم مدادی یا مدادچشم، از رایج ترین و قدیمی ترین، خط چشم ها بوده و برای افرادی که مبتدی هستند، بسیار راحت و آسان است. معمولا این خط چشم ها توسط تراش مخصوص تراشیده شده و در قسمت داخلی چشم می توان از آن ها استفاده می نمود. مداد چشم، انواع مختلفی دارد مانند: پایه واکسی، سرمه ای، مدادهای پیچی مکانیکی و مداد چشم های پایه پودری.
در این بخش مقاله ما به سوالاتی مانند خط چشم چیست و خط چشم چگونه بکشیم و چه خط چشمی خوبه و چه خط چشمی بهم میاد و چه خط چشمی بخرم و چه خط چشمی به صورت کشیده میاد .

مداد چشم مناسب چشم های حساس
مداد چشم یکی از پرکاربردترین لوازم‌آرایشی است که خانم‌ها ممکن است روزانه از آن استفاده کنند. مگر می‌توان زیبایی چشم‌ها را نادیده گرفت! این بخش از چهره بیشتر مورد توجه است و زیباتر ساختن آن از گذشته تاکنون با حساسیت‌های بیشتری همراه بوده است.
علاوه بر زیبایی چشم‌ها، سلامت آن‌ها نیز مهم است و به‌عنوان یک عضو حساس در بدن باید مورد محافظت بیشتری قرار گیرد. به همین علت استفاده از بهترین مداد چشم که از نظر کیفیت در حد اعلا باشد بسیار مهم است. با ما همراه باشید تا بهترین برندها و مدل‌های مداد چشم را به شما معرفی کنیم تا خرید راحت‌تر و مطمئن‌تری داشته باشید.

قیمت ، مشخصات و خرید مدادچشم و خط چشم خوب و ارزان
ما در این بخش از مقاله سایت هفت و یک چندین مداد و خط چشم خوب و ارزان قیمت را به شما معرفی میکنیم و خرید خط چشم ارزان و مداد چشم رنگی و نقاشی با مداد چشم و آرایش با مداد چشم را و مداد چشم برس دار و مداد تاتو چشم و تخفیف مداد چشم و مداد چشم چرب و مداد چشم چه مارکی بخریم و چه مداد چشمی بخریم و خرید مداد چشم ارزان قیمت را برای شما آسان می نماییم.
نکات مهم و موثری را در خصوص خط چشم های رنگی ، آشنایی بیشتر با رنگ ها و اینکه چطور رنگی مناسب با رنگ چشم خود انتخاب کنید،در اختیار شما قرار خواهیم داد.که شما راحت تر بتوانید با دانستن این نکات خرید خط چشم و مداد چشم را انجام دهید

با وجود تنوع رنگی خط چشم ها درفروشگاه های لوازم آرایشی، مسلما حق انتخاب های زیادی خواهید داشت.اکثر خانمها به استفاده از رنگ مشکی و قهوه ای ،تمایل بیشتری دارند،اما در عین حال، با گزینش رنگ های زیبا و متنوع دیگر ،علاوه بر جذابیت چشم ها، آرایشی متفاوت را تجربه خواهید کرد.

برای این منظور، در مرحله اول بهتر است رنگ مناسب چشم های خود را بهتر بشناسیم.رنگ چشم ها ،اولین عامل تعیین کننده رنگ خط چشم شما خواهد بود، چرا که هدف اصلی کشیدن خط چشم، خلق نگاهی عمیق و زیبایی هر چه بیشتر خط مژه ها و حالت چشم هاست.بنابراین انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ با رنگ چشم ها اهمیت زیادی دارد .

-اگر چشمان قهوه ای دارید، در انتخاب رنگ خط چشم، آزادی عمل بیشتری خواهید داشت، چرا که اکثر رنگ ها برای این رنگ چشم ، مناسب و زیبا هستند.
علاوه بررنگ چشم، فاکتورهای دیگری مثل رنگ مو و رنگ پوست هم در انتخاب رنگ خط چشم، مهم و تعیین کننده هستند.
ما در این مقاله راهنمایی های زیادی ارائه داده ایم تا شما بتوانید به راحتی خط چشم و مداد چشم با کیفیت و با قیمت مناسب را انجام دهید.

منبع:https://haftoyek.com

  • نسترن افشار
  • ۰
  • ۰

لوازم آرایشی موادی هستند که به‌منظور بهسازی یا حفظ ظاهر یا بوی بدن انسان به‌کار می‌روند. لوازم آرایش شامل کرم‌های محافظت‌کننده پوست، لوسیون‌ها (کرم‌های مایع)، پودرها، عطرها، رژ لب، لاک ناخن، مواد آرایشی چشم و صورت، فر مو، لنزهای رنگی، رنگ مو، ژل و افشانه مو، دئودورانت‌ها (ضد بو)، محصولات مربوط به نوزاد، روغن شستشو، کف وان (مایع ویژه وان)، نمک شستشو، روغن‌ها و دیگر انواع محصولات هستند
تاریخچه و سرگذشت لوازم آرایشی تا به امروز
هنر آرایش صورت و بدن، برای نخستین بار در تاریخ، توسط مردان ابداع شد. مردم نئاندرتال یا انسان‌های اولیه اولین مردمی بودند که از رنگ سرخ استفاده می‌کردند و استخوان‌های مردگان خود را رنگ می‌زدند. آن‌ها با همین رنگ، صورت و بدن خود را هم آرایش می‌کردند. شاید آرایش کردن به قصد زیبا کردن خود برای اولین بار توسط زنان مصری آغاز شد. در تصاویر به دست آمده واضح است که زنان این سرزمین از رنگ سرخ برای گلگون کردن لب‌ها و گونه‌ها و از رنگ سیاه برای تیره کردن چشم‌ها استفاده می‌کردند. رنگ سیاه عموماً سرب بود و گاه از اکسید منگنز و کربن هم کمک گرفته می‌شد. مصری‌ها همچنین اولین مردمانی بودند که رنگ سبز را برای آرایش انتخاب کردند و از پودری سبز رنگ به عنوان سایه پشت چشم و رنگ کردن مژه یا ابرو استفاده می‌کردند. به مرور با مخلوط کردن این ترکیبات با اکسید مس و آهن رنگ‌های جدیدی مثل فیروزه‌ای و بنفش و .. به دست آمد و سایه‌ها تنوع رنگی پیدا کردند. افزودن پودرهای سفید نیز به مصریان اجازه داد تونالیته‌ای از سیاه به خاکستری و طوسی و سفید بسازند و با افزودن چربی به آن غلظت مواد را تغییر دهند و به عبارتی اولین مواد آرایشی را تهیه کنند. به عنوان مثال از ترکیب رنگ‌ها، کرم روشن و پمادی بر پایه شیر اسب و آلباستر به دست آوردند و از آن برای رنگ کردن بدن استفاده کردند. مو و دست و ناخن را حنا می‌گذاشتند و از روغن‌ها و چربی‌های معطر برای حفاظت از پوست کمک می‌گرفتند.
همزمان با مصریان، یونانی‌های باستان نیز از عسل برای مرطوب کردن لب‌ها و از چربی حیوانات که با پودرهای سفالی سفید مخلوط می‌شد برای پوشاندن لک‌های روی بدن و صورت استفاده می‌کردند. اما آرایش به شکلی که در زنان مصری دیده می‌شد در یونانی‌ها نبود. بر عکس آنها، زنان رمی دوست داشتند خود را به شکل یونانی‌ها درآورند. آن‌ها ابروها و موهای خود را با زرده تخم مرغ و له شده مورچه و مگس سیاه می‌کردند و حمام آفتاب می‌گرفتند تا پوست‌شان برنزه شود اما در این دوران هنوز آرایش آنچنان که باید رایج نبود. در قرن اول میلادی امپراتور روم نرون و همسرش پوپیا پوست خود را با کربنات سرب که بسیار سمی است سفید می‌کردند و از نوعی گچ دریاچه که حاوی سرب و بسیار سمی بود برای آرایش چشم استفاده می‌کردند. به دلیل بیماری‌هایی که این مواد ایجاد می‌کرد به مرور آرایش کردن کنار گذاشته شد.
با آغاز جنگ‌های صلیبی دوباره آرایشی دور گرفت و در شمال اروپا رایج شد. در قرن چهارده آرایش و مراقبت از پوست مو بیشتر مختص نجیب‌زادگان بود اما در قرن 18 رواج عمومی پیدا کرد. در این دوران همچنان از مواد سمی برای آرایش استفاده می‌شد و میزان سرب مواد آرایشی بالا بود. در قرن 20 و 21 میلادی با صنعتی شدن جوامع و به وجود آمدن کارخانجات نحوه تولید و فرمولاسیون مواد آرایشی تغییر کرد. با پیشرفت علم دانشمندان سعی کردند مواد سمی مورد استفاده را با مواد طبیعی‌تر یا مواد غیر سمی شیمیایی جایگزین کنند و با تبلیغات روز به روز بر تعداد طرفداران و مصرف‌کنندگان مواد آرایشی افزوده شد! امروزه رژ لب پرفروش‌ترین محصول آرایشی است و در هر ثانیه 27 رژ به فروش می‌رسد.
ترکیبات شیمیایی لوازم آرایشی
لوازم آرایشی دارای ترکیبات شیمیایی متعددی است و انواع این اقلام آرایشی ساخته شده از رنگ ها، اسانس ها، فیلترهای رنگی و.... است که باعث می شود پوست صورت تغییر رنگ دهد، همچنین در خوشبو تر کردن، براق شدن و یا مات شدن پوست صورت تأثیرگذار است.
برخی از ترکیبات لوازم آرایشی، طبیعی و یا به صورت مصنوعی است که هر کدام در جایگاه خود مشکلات خاصی را برای پوست صورت ایجاد می کنند.افلاتوکسین ها مواد تولید شده توسط قارچ ها به شمار می روند که سمی و خطرناک هستند.
وجود سرب و افلاتوکسین ها در ترکیبات آرایشی صدماتی به پوست وارد می سازد اگر این دو ماده خطرناک در ترکیبات مواد آرایشی بیش از حد وجود داشته باشد و زنان به طور مداوم و در دفعات متعدد از لوازم آرایش استفاده کنند ممکن است پوست شان تحریک شده و به مشکلات پوستی دچار شوند.وجود این ماده سمی در مواد آرایشی نامرغوب جذب می شود.

هدف از مصرف انواع تونر ها، برطرف کردن چربی باقی مانده از آرایش است که خاصیت نرم کنندگی پوست را نیز به دنبال دارد. در صورتی که از انواع شوینده های قلیایی برای پاک کردن آرایش خود استفاده می کنید، بهتر است از تونر نیز بهره مند شوید. از آن جایی که مصرف همزمان تونرها با رتینوئید می تواند بروز التهاب و خارش را در پوست به دنبال داشته باشد، بهتر است از انواع محصولات بدون الکل استفاده نمایید.
محصولات مراقبت از مو

محصولات مراقبت از مو را نیز می توان در دسته مواد آرایشی و بهداشتی قرار داد. در ادامه با این محصولات بیشتر آشنا می شوید.
شامپو
شامپوها قادر هستند چربی های سطحی، ترشحات طبیعی و آلودگی های روی سر را از بین ببرند و موهایی براق، بدون شوره و قابل انعطاف پذیر را به ارمغان بیاورند.
نرم کننده و حالت دهنده موی سر
برخی افراد دارای موهای خشک و وز هستند که جهت برطرف سازی مشکل شانه کردن این نوع موها می توانند از انواع نرم کننده های موی سر استفاده کنند. پس از مصرف این ماده می توان موهای سر را بسیار راحت تر حالت داده و به هر مدلی در آورد.
اسپری مو
یکی از بهترین و پرطرفدارترین محصولات مراقب از مو، اسپری حالت دهنده است. این محصولات بسته به نوع کاربری می توانند موهای شما را آزاد یا کاملا ثابت نگه دارند. توصیه ما به شما این است که انواع اسپری های حالت دهنده را روی موهای مرطوب استفاده نکنید تا دچار شکنندگی نشوند.
ژل مو
یکی از قدرتمندترین حالت دهنده های مو که از گذشته تاکنون مورد استفاده قرار می گیرد، ژل است که خصوصا کاربرد آن در موهای کوتاه بسیار بیشتر می باشد.
با اطلاعات زیادی که ما در این مقاله در اختیار شما قرار داده ایم شما به راحتی می توانید خرید لوازم آرایشی و بهداشتی و خرید اینترنتی لوازم آرایشی و خرید عمده و تکی لوازم آرایشی و خرید لوازم آرایشی خارجی و خرید اینترنتی لوازم آرایشی اصل و اورجینال و خرید پک کامل لوازم آرایشی را انجام دهید.

منبع:https://haftoyek.com

  • نسترن افشار
  • ۰
  • ۰

معرفی انواع موچین و کاربرد های آن ها   برای انتخاب بهترین موچین ابرو، باید قبل از هرچیز به جنس و کیفیت ساخت آن توجه کنید تا در صورت شست و شو زنگ نزند. پس از آن باید به سراغ بررسی نوک موچین بروید و بهترین گزینه را که متناسب با نیازتان خریداری کنید. ابروها بسیار مهم و تاثیر گذار در جذابیت چهره هستند. ترکیب، اندازه و حالت آنها، چهارچوب صورتتان را تشکیل می‌دهد. برای حفظ کمان ابروها، اکثر سالن‌های زیبایی بجای اپیلاسیون یا بند زدن، از موچین برای برداشتن ابروها استفاده می‌کنند. بنابراین ما تصمیم گرفتیم که روی متداول ترین ابزار چیدن موی ابرو متمرکز شویم: یعنی موچین ها. بهترین مو چین ها  برای ابرو موکن‌های آرایشی و طبی، شکل‌ها، اندازه‌ها و سرهای مختلفی دارند. برای جلوگیری از عفونت ناشی از زنگ زدگی در هنگام برداشت ابرو در اطراف فولیکول مو، همیشه از فولاد ضد زنگ، بدون نیکل یا آلیاژهای دیگر استفاده کنید. هیلاری که به کامرون تاتل در نوشتن کتاب Raising Eyebrows کمک کرده است، توضیح می‌دهد: موچین‌ها را مانند یک جفت گوشواره در نظر بگیرید. شما دوست دارید از فلزی استفاده کنید که به پوستتان صدمه نزند. حرف هیلاری کاملا صحیح است زیرا فلزی که قرار است به پوست برخورد کند با از جنس خوبی باشد تا سلامت پوست را به خطر نیاندازد. اکثر موچین ها حدود 8 سانت طول دارند و طوری طراحی شده‌اند که بتوانید به راحتی و بدون آسیب رساندن به پوستتان، از آنها استفاده کنید. هیلاری توصیه می‌کند که از موچین‌هایی که سرشان نوک تیز یا کج است، استفاده کنید. موچین‌های کج با زاویه‌ی دقیقی موها را بر می‌دارند و استفاده از آنها، راحت‌تر از بقیه است.روش صحیحبرداشتن ابرو   کندن موهای ابرو، یک کار جدی است، شما در اکثر کشورها برای برداشتن ابرو به مجوز این کار نیاز دارید. بنابراین، روش کار به اندازه‌ی ابزاری که استفاده می‌کنید، مهم است. هیلاری می‌گوید: مهم ترین چیز در کندن ابرو، در آوردن ریشه است. اگر شما گردی انتهای فولیکول مو را بیرون نیاورید، مو را در ضخیم ترین نقطه‌ی فولیکول می‌شکنید و مو، ضخیم‌تر از قبل رشد می‌کند. انواع موچین موچین‌ها یکی از بهترین ابزارهای زیبایی هستند. ابروها بسیار مهم هستند. ترکیب، اندازه و حالت آنها، چهارچوب صورتتان را تشکیل می‌دهد. برای حفظ کمان ابروها، اکثر آرایشگاه های زیبایی برای برداشتن ابروها از موچین استفاده می‌کنند. موچین سر صاف معمولا آرایشگران این نوع موچین های سر صاف را توصیه نمی کنند. آن ها هم مانند مورد قبلی و شاید به احتمال بیش تر، موهای زیادی را هم زمان می کنند و موجب خراب شدن فرم ابروها می شوند. این نوع موچین‌ها، برای کسانی که مو‌های زیادی دارند، انتخاب خوبی هستند. برای مثال برای اپیلاسیون مو‌های خط بیکینی یا ابرو‌های کلفت. سر صاف آن‌ها باعث می‌شود که بتوانید تعداد زیادی از مو‌ها را در یک حرکت بردارید؛ و در نتیجه سرعت عمل شما بدون آسیب به پوست افزایش می‌یابد. همچنین برای گذاشتن مژه مصنوعی به کارتان می‌آیند. موچین گیره ای این نوع موچین گیره مانند است و برای برداشتن موهایی که خیلی به هم نزدیک هستند، بسیار مناسب است است. مو چین نوک تیز این نوع موچین نوک تیز، به ظاهر وحشتناک است و در نگاه اول حس می کنید سطح پوست ابروهایتان را زخم می کند. البته اگر دقت نکنید و دستتان بلرزد، بله خطرناک است. این موچین به شما این امکان را می دهد که نازک ترین و کوتاه ترین موهای ابروهایتان را بکنید. این موچین در هنر طراحی ناخن هم استفاده می شود. به این صورت که برای برداشتن چیزهای ظریف تزئین ناخن، از آن استفاده می کنند. موچین گیره ای و تیز از ترکیب دو نوع موچین قبلی، این موچین به دست می آید. اگرچه نوک این موچین خیلی تیز و وحشتناک و محکم به نظر می رسد، اما در حقیقت بسیار عالی است و می تواند موهای ابرو را به آسانی و خیلی سریع از جا در بیاورد. موچین سر گرد از آن جایی که معمولا موچین های سرگِرد برای ابرو برداشتن خوب نیستند، اما می تواند به حالت دهی ابروها کمک کنند. به این دلیل که موچین های نوک گرد، تارهای زیادی از ابرو را می کَنند. البته گرد بودن نوک موچین کار را آسان تر کرده و خطر آسیب رساندن به پوستتان را کاهش می دهد. موچین نیزه ای این نوع موچین قدیمی و پر کاربرد نوکی نیزه مانند دارد و به شما این امکان را می دهد تا سریع تر و بهتر ابروهایتان را فرم دهید. این موچین برای برداشتن موهای زائد همه نقاط بدن که دیده نمی شوند، بسیار مفید است. موچین سر پهن این نوع موچین سر پهن به اشکال متنوعی در بازار موجود است که کاملا سلیقه ای است. این موچین هم مانند موچین قبلی بسیار عالی و کارآمد است. موچین‌ها، مانند هر وسیله‌ دیگر ، به مرور زمان و با استفاده‌ ی مکرر، کارایی خود را از دست می ‌دهند. اما با نگهداری مناسب، می ‌توانید به طول عمر آن ها بیفزایید.  منبع:https://haftoyek.com

  • نسترن افشار