ماسک مو

همه خانوم ها دوست دارند موهای سالم ، زیبا و پر زرق و برق داشته باشند اما گاهی ممکنه به دلیل استفاده از محصولات بی کیفیت، روش مراقبت نادرست از موها و ... مشکلات زیادی برای موها ایجاد بشه و زیبایی موها رو تحت تاثیر قرار بده!

استفاده ازماسک مو و به خصوص ماسک موهای خونگی میتونن تا حد زیادی مشکلات مربوط به موها رو برطرف کنند و موهایی سالم تر و زیباتری رو براتون به وجود بیارن. نور خورشید، محصولات شوینده، رنگ مو، آلودگی هوا و ... همگی میتونن باعث آسیب رسوندن به موها بشن و آسیب دیدن موها معمولا با خشکی و شکننده شدن مو همراه هست. خوشبختانه این مشکل رو میشه به سادگی و با استفاده از ماسک مو خانگی درمان کرد.

برای درست کردن این ماسک مو احیاکننده و خانگی به 2 قاشق روغن نارگیل، 2 قاشق روغن آرگان، 1 تخم مرغ و 2 تا 3 قطره روغن اسانس نعنا یا اسطوخدوس نیاز داریم.

همه مواد رو به خوبی با همدیگه مخلوط کنید و به طور یکنواخت روی موها قرار بدید. بعد از اینکه موها رو به طور کامل به این ماسک مو آغشته کردید، باید موها رو در بالای سر جمع کنید و با کلاه پلاستیکی بپوشانید. اجازه بدید این ماسک مو 30 دقیقه روی موها باقی بمونه و بعد موهاتون رو به روش معمولی شست و شو بدید. اگر موهاتون خیلی بلند یا پرپشت هست بهتره این دستور رو 2 تا 3 برابر کنید تا موهاتون به طور کامل با این ماسک آغشته بشه.

  • ۰
  • ۰

رنگ های مات کمرنگ و نزدیک به هم مثل کرم، آجری برای سایه و رنگ های گوناگون نظیر سبز لجنی در کنار مشکی با هر رنگ چشمی برای زیرساخت، انتخاب مناسبی خواهد بود. 
به طور کلی رنگ های متضاد از هر گروهی می تواند با رنگ قهوه ای بسیار شیک جلوه کند، هماهنگی و تناسب و هم گروهی رنگها در برخی چهره ها نیز موجب جذاب تر شدن چهره ها می شود. 
سایه دودی چشمان فقط پشت پلک و مماس با آن و رژ کرم قهوه ای همرنگ پوست که با رگه های مسی و فندقی لا به لای موها شیک و جذاب به نظر می رسد. 
آرایش بژ یا طلایی چشمان و نارنجی تند لبها، برای موهای روشن در این رنگ پوست فوق العاده جذاب خواهد بود.با هر رنگ پوست در کنار ترکیب رنگ های هماهنگ در آرایش با توجه به چهره و تیپ و قیافه در برخی موارد رنگهای خاص چهره را جذاب تر می کند. 

آرایش چشمان بژ همراه با زیرساختی طلایی همراه با رژلب نارنجی و آجری روشن بسیار جذاب خواهد بود. 
در چشمان روشن و عسلی با این رنگ پوست ها، فقط کشیدن یک خط چشم دودی داخل چشم و اندکی ریمل به همراه رژ لب ترکیبی نارجی مات و کرم، جذابیت بیشتری را به چشمان می بخشد.
سایه سرمه ای با زیرساخت سفید چشمان و کرم قهوه ای لبها آرایش جذابی برای پوست های برنزه است. 

  • ۹۸/۱۱/۲۱
  • نسترن افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی