ماسک مو

همه خانوم ها دوست دارند موهای سالم ، زیبا و پر زرق و برق داشته باشند اما گاهی ممکنه به دلیل استفاده از محصولات بی کیفیت، روش مراقبت نادرست از موها و ... مشکلات زیادی برای موها ایجاد بشه و زیبایی موها رو تحت تاثیر قرار بده!

استفاده ازماسک مو و به خصوص ماسک موهای خونگی میتونن تا حد زیادی مشکلات مربوط به موها رو برطرف کنند و موهایی سالم تر و زیباتری رو براتون به وجود بیارن. نور خورشید، محصولات شوینده، رنگ مو، آلودگی هوا و ... همگی میتونن باعث آسیب رسوندن به موها بشن و آسیب دیدن موها معمولا با خشکی و شکننده شدن مو همراه هست. خوشبختانه این مشکل رو میشه به سادگی و با استفاده از ماسک مو خانگی درمان کرد.

برای درست کردن این ماسک مو احیاکننده و خانگی به 2 قاشق روغن نارگیل، 2 قاشق روغن آرگان، 1 تخم مرغ و 2 تا 3 قطره روغن اسانس نعنا یا اسطوخدوس نیاز داریم.

همه مواد رو به خوبی با همدیگه مخلوط کنید و به طور یکنواخت روی موها قرار بدید. بعد از اینکه موها رو به طور کامل به این ماسک مو آغشته کردید، باید موها رو در بالای سر جمع کنید و با کلاه پلاستیکی بپوشانید. اجازه بدید این ماسک مو 30 دقیقه روی موها باقی بمونه و بعد موهاتون رو به روش معمولی شست و شو بدید. اگر موهاتون خیلی بلند یا پرپشت هست بهتره این دستور رو 2 تا 3 برابر کنید تا موهاتون به طور کامل با این ماسک آغشته بشه.

  • ۰
  • ۰

رنگ مو  و زیبایی مو یکی از اصلی ترین و مهم ترین عوامل زیبایی و جوان ماندن در خانم ها و حتی برخی آقایان است. طیف رنگ مو دربین خانم ها آن قدر وسیع و زیاد است که برای انتخاب رنگ بسیار دچار تردید و دودلی می شود.در این مقاله سایت هفت و یک فرمول وتصاویر برترین رنگ موهای همیشه مد بین خانم را گردآوری کرده ایم سعی شده فرمول برترین رنگ ها نیز در عکس ها درج شود تا شما عزیزان به راحتی بتوانید رنگ دلخوه خودتان را بدست آورید.

 با ما همراه باشید.با نزدیک شدن به سال ۲۰۲۰ و همچنین سال ۹۹ رنگ موهای بسیاری از سوی متخصصان و کارشناسان آرایش وزیبایی معرفی شده است که برخی از آنها بسیار پرطرفدار هستند و حسابی ترند شده اند. بسیاری از خانم ها تمایل دارند که با فرارسیدن سال جدید تغییر ات اساسی در رنگ موهایشان ایجاد کنند و در این زمینه از مد جدید پیروی می کنند. به طوری که با ظاهرجدیدی که برای خودشان درست می کنند همه را شگفت زده کنند.

 ابتدا بدانید هر رنگ مو مناسب کدام پوست است؟ افراد چاق یا لاغر چه رنگ مویی نیاز دارند؟

  • افراد با پوست تیره: رنگ هایی با تناژ شرابی.مسی.شاه بلوطی. فنـدقی، بـادامـی و آجری
  • افراد با پوستهای گندمگون و برنزه: رنگ هایی با تناژشـیـری، گـل بـهـی، مسـی، کـرم نـخـودی، قهوه ای، فندقی و عسلی
  • افراد با پوست روشن: بلوند خاکـستـری یـا صدفی، قهوه ای مات، بـلونـد دودی و هایلایت آبی و یا قرمز
  • افراد با پوستهای صورتی و سرخ: کرم گلی، زیتونی تیره و قهوه ای تیره
  • افراد با چشمهای آبی: آبی خاکستری، آبی تیره، قهوه ای و مشکی

 رنگهای گرم برای: پوستهای تیره و گندمی و اشخاص لاغر. 

 رنگهای سرد برای: پوستهای روشن و افراد چاق.از چه مدل ظرفی برای مخلوط کردن رنگ ها استفاده کنیم؟

نحوه ترکیب کردن رنگ و اکسیدان؟

بعد از پوشیدن دستکش مقدار لازم از رنگ مورد نظرتان را در یک ظرف غیرفلزی بریزید و بعد مقدار لازم از کرم اکسیدان را به آن اضافه کرده و در نهایت با قلم رنگ آنها را با هم مخلوط کنید تا ترکیبی یکنواخت به دست 

نکته: معمولا درصد استفاده از کرم اکسیدان (1+1) است مگر اینکه روی تیوپ درصد اکسیدان را توضیح داده باشند. برای جلوگیری از ریختن رنگ روی لباس‌های خود از یک پیش‌بند یا لباس کهنه استفاده کنید.

در صورتی که می‌خواهید پوست شما در اثر تماس با رنگ لک نشود، می‌توانید قسمت‌هایی از صورت خود را که نزدیک محل رویش مو است با کرم چرب بپوشانید (مثل وازلین، قسمت‌هایی مانند پشت گردن، پیشانی و شقیقه)آورید.

از چه قسمتی از سر شروع کنیم ؟

باید بدانید که در مورد کلیه رنگ‌ها به‌خصوص رنگ‌های روشن و مد روز، باید رنگ‌آمیزی را از پشت سر شروع کرده و به طرف جلوی سر ادامه دهید.

حتما حتما به‌یاد داشته‌باشید در مورد رنگ‌های تیره یا پوشش‌دهنده موهای خاکستری و سفید بهتر است از جایی که موی خاکستری یا روشن بیشتر است شروع کنید (معمولا از جلوی سر).

ترند رنگ مو سال 2020 و سال 1399 :

بلوند مرواریدی و صدفی : این رنگ یکی از شیک ترین و بروز ترین رنگ ها می باشد که هر ساله مورد استقبال زیادی قرار می گیرد.  بلوند مرواریدی و صدفی (در صورتی که موهای شما به پایه دکلره ۱۰ برسد) نسبت به بلوندهای طلایی نیاز کمتری به رنگساژ و رسیدگی مرتب دارند

منبع:https://haftoyek.com

 

 

 

  • ۹۸/۱۱/۲۴
  • نسترن افشار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی